متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل ملکی در فردیس و آشنایی با هزینه ها و مراحل آن

وکیل ملکی در فردیس
  • 15 مرداد 1402
  • بروزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • 6 دقیقه
  • ۲ دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریریه فروکیل

شاخه ملک و املاک بحث زیادی در حقوق دارد و حتی ریسک‌های زیادی هم دارد. معمولا خریداری یک ملک با بسیاری از بحث‌های حقوقی درگیر شده است. بسیاری از افرادی که در فردیس هستند معمولا در زمینه خرید ملک سعی می‌کنند از وکیل ملکی مشورت بگیرند تا با ریسک‌های احتمالی خرید ملک آشنایی پیدا کنند. در این مقاله به شما ویژگی‌های وکیل متخصص ملکی معرفی می‌شود.

وکیل مناسب ملکی

یکی از وکلایی که به صورت کاملا تخصصی به دعاوی مربوط به ملک و زمین می‌پردازد، وکلای ملکی است. معمولا وکالت زمینه‌های تخصصی زیادی دارد که یکی از این شاخه‌ها مربوط به ملک است. بسیاری از خریداران ملک و زمین که در فردیس زندگی می‌کنند همیشه برای که از قوانین مربوط به ملک و زمین آگاهی پیدا کنند؛ در ابتدا سعی می‌کنند با وکیل ملکی مشورت لازم را نمایند.

این دسته از وکلا همان طور که بیان شد تخصص خود را در زمینه ملک شروع کرده‌اند وپرونده‌های ملکی بسیاری داشته‌اند. تمامی این پرونده‌ها برای این وکلا تجربه و تخصص آورده است و اکنون وکیل ملکی در فردیس به یک وکیل کاملا حرفه‌ای تبدیل شده است.

ویژگی‌های وکیل متخصص ملکی

برای این که یک وکیل ملکی مناسب برای پرونده خود در فردیس پیدا کنید باید به ویژگی‌های یک وکیل ملکی حرفه‌ای توجه داشته باشید:

  • فردی که به صورت کاملا حرفه‌ای در زمینه ملک فعالیت دارد، تجربه زیادی هم دارد. تجربه زیاد او ناشی از پرونده‌های متعدد ملکی است که سالها با آنها مواجه بوده است. این تجربه وکیل را به فرد موفق‌تری تبدیل کرده است.
  • تخصص حقوقی در زمینه ملک و زمین از ویژگی دیگری است که باعث می‌شود وکیل به صورت کاملا متخصص در زمینه ملک و املاک شناخته شود. تخصص حقوقی به این صورت است که وکیل تمامی قوانین مربوط به ملک را می‌داند و کاملا می‌تواند این قوانین را تحلیل کند و در دعاوی ملکی به راحتی می‌تواند به آنها استناد کند.
  • به روز بودن از لحاظ آشنایی با قوانین ومقررات باعث می‌شود که وکیل حرفه‌ای تر باشد. برای مثال او باید بتواند از از آخرین تغییراتی که در قانون ملک به وجود آمده است در پرونده‌های ملکی استفاده کند.
  • شناسایی سازمان‌ها و اداره‌های مربوط به ثبت ملک در فردیس از ویژگی دیگری است. وکیل ملکی در فردیس باید با تمامی این اداره‌ها آشنایی داشته باشد و بدون فوت وقت کارهای ملکی موکل را انجام دهد.

آیا وکیل ملکی در فردیس می‌تواند پرونده‌های غیر ملکی قبول کند؟

یکی از سوالاتی که درباره وکیل ملکی می‌شود این است که این وکلا آیا پرونده‌های غیر ملکی هم قبول می‌کنند یا خیر؟ در واقع فردی که به عنوان وکیل ملکی فعالیت می‌کند پروانه وکالت دارد و می‌تواند در تمامی زمینه‌های حقوقی در فردیس فعالیت کند؛ اما او به طور تخصصی فعالیت در زمینه ملک را انتخاب کرده است و اکنون فقط درباره ملک و زمین در فردیس اظهار نظر می‌کند و ترجیح می‌دهد وارد سایر مسائل حقوقی که به ملک مربوط نیست؛ نشود.

معمولا این دسته از وکلا برای دعاوی تخصصی دیگر شاخه‌ها به غیر از ملک، افراد متخصص‌ همان شاخه را معرفی می‌کنند. بنابراین در زمینه کیفری شما نیاز دارید که با وکیل کیفری در فردیس مشورت کنید و وکیل ملکی از ورود به دعاوی کیفری غیرملکی خودداری می‌کند.

وکیل ملکی در فردیس چه کارهایی انجام می‌دهد؟

این دسته از وکلا در فردیس به طور خاص و تخصصی اموری را که در ادامه آورده شده است؛ انجام می‌دهند:

  • ارائه مشاوره حقوقی رایگان در فردیس به تمامی افرادی که قصد دارند یک ملک خریداری کنند. معمولا این دسته از وکلا به همراه موکل ملک را بازدید می‌کنند و اگر ملک مشکل حقوقی داشت و یا این که فروشنده شریک داشت، به موکل در این باره مشاوره می‌دهد.
  • از مهمترین کارهایی که باید او انجام بدهد تنظیم قرارداد خرید و فروش ملک است. معمولا وکلای ملکی تخصص و تبحر زیادی در قوانین و آیین نامه‌های ملکی دارند و به راحتی می‌تواند یک قرارداد مناسب برای خرید و فروش ملک تنظیم کنند.
  • دعاوی مربوط به ملک مانند رفع تصرف عدوانی، اجاره، الزام به تنظیم سند رسمی و سایر مواردی که مربوط به ملک است، در حوزه تخصصی وکیل ملکی در فردیس است.
  • اگر ملکی را به تازگی ساخته‌اید و درباره دریافت پایانکار نمی‌دانید می‌توانید از وکیل ملکی خود سوال بپرسید به این خاطر که در حوزه صلاحیت اوست.

وکیل ملکی در فردیس چه کارهایی انجام می‌دهد؟

چگونه از ماهر و کار بلد بودن وکیل ملکی آگاه شویم؟

برای این که بتوانید با خیال راحت یک وکیل مناسب برای دعاوی ملکی خود پیدا کنید به نکاتی که در ادامه بیان می‌شود دقت کنید:

  • اولین راه در این باره پرسیدن نظر موکلان قبلی اوست. شما می‌توانید موکلا قبلی وکیل ملکی را پیدا کنید و از آنها درباره تخصص و مهارت وکیل سوال بپرسید.
  • گاهی اوقات امکان دسترسی به موکلان قبلی وکیل ملکی وجود ندارد، به همین دلیل نیاز است که با تعداد پرونده‌هایی که وکیل داشته است توجه بشود. معمولا وکلا درباره تجربیاتی که خودشان در پرونده‌های مشابه داشتند صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند از مواد قانونی مشابه استفاده کنند.
  • میزان تسلط وکیل به قوانین و مقررات ملکی مورد دیگری است که ماهر بودن وکیل را آشکار می‌کند. وکیل ملکی در فردیس در همان جلسات ابتدایی از قوانین و مقررات ملکی صحبت می‌کند که نشان دهنده ماهر بودن او است.
  • مراجعه به موسسات حقوقی معتبر مانند موسسه حقوقی فروکیل، بسیار اهمیت دارد. معمولا موسسات حقوقی معتبر به دلیل اعتباری که بین موکلین دارند از وکلای خبره و ماهر استفاده می‌کنند.

هزینه وکیل ملکی چقدر است؟

معمولا هزینه موسسات حقوقی معتبر و وکلای خبره ملکی، با وکلایی که تجربه و تخصص کافی ندارند یکسان نیست. در مورد هزینه باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. بستگی به نوع خواسته موکل هزینه‌ها نیز متفاوت است. برای مثال وکیلی که درباره ثبت ملک موکلش را راهنمایی می‌کند و یا کارهای ثبت ملک او را انجام می‌دهد؛ با وکیل ملکی که در دعوای خلع ید حضور دارد؛ هزینه متفاوتی دریافت می‌کند.

علاوه بر موردی که بیان شد، وکیل ملکی در فردیس و وکیل ملکی در تهران و سایر شهرستان‌ها هم هزینه متفاوتی دریافت می‌کنند.

مشورت با وکیل ملکی فروکیل

برای این که بتوانید با خیال راحت درباره ملک و املاکتان با وکیل ملکی صحبت کنید و یا اگر دعاوی ملکی دارید و در پیدا کردن یک وکیل ماهر دچار مشکل شده‌اید؛ ما به شما وکیل ملکی فروکیل را معرفی می‌کنیم. وکیل ملکی فروکیل سالها تجربه درباره دعاوی مربوط به ملک دارد و می‌تواند به شما راهنمایی لازم را بدهد. حتی می‌توانید با وکیل ملکی فروکیل مشاوره حقوقی تلفنی رایگان داشته باشید.

جمع بندی

وکیل ملکی فردی است که به صورت تخصصی دعاوی مربوط به ملک را انجام می‌دهد. او پروانه وکالت دارد و قادر است در تمامی زمینه‌های حقوقی ورود پیدا کند اما به صورت تخصصی فعالیت در حوزه ملک را انتخاب کرده است.

وکیل ملکی به تمامی دعاوی ملکی رسیدگی می‌کند و از ویژگی‌های او تسلط به قوانین و مقررات ملکی است.

سوالات پایانی

آیا تخلفات مربوط به ساختمان در حیطه تخصص وکیل ملکی است؟

بله این دعوا مربوط به ملک است و وکیل ملکی می‌تواند با توصیه‌ها و مشورت‌هایی که می‌دهد به شما کمک کند.

آیا مشکلات ملکی به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شود؟

بله در مسائل مربوط به ملک هم ما با جرایم ملکی مواجهیم. برای مثال جعل سند یک دعوای ملکی است که در آن جرمی رخ داده است.

4.9/5 - (174 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

وکیل چک در فردیس و آشنایی با مزایای مشاوره با آن

چک یکی از اسنادی است که روزانه توسط افراد زیادی صادر می‌شود. مسائل حقوقی چک بسیار زیاد است و باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات قانونی برای افرادی که آن را صادر می‌کنند شده است. وکیل…

بازدید: 1239 نفر
1402/05/24
خواندن این مقاله

وکیل در مارلیک با تخصص در تمامی زمینه ها

بسیار پیش می‌آید که افراد در روابط مالی یا غیرمالی خویش با یکدیگر دچار مشکل و اختلاف شده و به دنبال کمک و راهنمایی از متخصص در این زمینه می‌گردند. شخصی که می‌تواند در این زمینه به…

بازدید: 1139 نفر
1402/06/18
خواندن این مقاله

وکیل برای توهین و تهدید با حق الوکاله قسطی

: در جوامع امروزی تعرض به شخصیت و حیثیت و آبروی افراد از طرف قانونگذار بدون پاسخ نمی ماند و قانون گذار این موارد را جرم انگاری کرده و برای آنها ضمانت اجرا قرار داده است .…

بازدید: 704 نفر
1402/11/24
خواندن این مقاله

بهترین وکیل کیفری در فردیس با مشاوره توسط وکیل پایه یک

برای انجام برخی از دعاوی نیاز است که از وکلای کیفری استفاده کنید. این دسته از دعاوی معمولا دعاوی جزایی و کیفری هستند که جنبه حقوقی ندارند. معمولا پرونده‌های کیفری در فردیس سنگین و بسیار پیچیده هستند…

بازدید: 1287 نفر
1402/05/15
خواندن این مقاله

وکیل پایه یک دادگستری تهران✓ (با بالاترین درصد موفقیت)

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره…

بازدید: 503 نفر
1403/03/23
خواندن این مقاله

✓با بهترین وکیل کرج[۱۴۰۳] در گروه وکلای کرج چطور آشنا بشیم؟

امروزه چالش‌های حقوقی بسیار گسترده شده و پیچیده گی‌ های زیادی پیدا کرده است و در دادگاه های استان البرز احتیاج به حضور بهترین وکیل کرج در اکثر پرونده‌های حقوقی ،ملکی ،کیفری،خانواده و….. احساس می‌شود به همین…

بازدید: 594 نفر
1403/02/30
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حسين علي پور

    من یک واحد آپارتمان را به یک مستاجر با تنظیم اجاره نامه با رهن کامل اجاره دادم و مستاجر مدت دو ماه است که ۱/۴ مبلغ اجاره را که ۱۱۰ میلیون تومان میباشد ، پرداخت نکرده است . با توجه به اینکه بند ۴-۶ اجراه نامه (در صورتیکه مستاجر از پرداخت اجاره بها بیش از یک ماه تاخیر نماید ، موجر میتواند قرارداد را فسخ و تخلیه مورد اجاره را از مراجع ذیصلاح بخواهد)صراحتاً به فسخ قراداد اشاره دارد ، آیا امکان فسخ و گرفتن حکم تخلیه وجود دارد؟

    1. با سلام
      با توجه به توضیحات ارائه شده، امکان فسخ قرارداد اجاره وجود دارد. بدیهی است پس از فسخ قرارداد، امکان گرفتن حکم تخلیه وجود خواهد داشت.

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09218529239 09426001202 09426001201