متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

هزینه وکیل برای اجرای مهریه چقدر می باشد

هزینه وکیل برای اجرای مهریه
  • 5 خرداد 1403
  • 5 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که آیا برای اجرای مهریه احتیاج به گرفتن وکیل داریم یا نه اگر وکیل گرفتیم به سراغ چه وکیلی برویم و آیا هزینه وکیل برای اجرای مهریه چه مقدار است؟ اگر به دنبال درد پاسخ سوالات تان در رابطه با اجرای مهریه هستید میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

بهترین وکیل برای اجرای مهریه کیست؟

زمانی که اشخاص دچار چالشی در زمینه مهریه میشوند و به دنبال وکیلی برای اجرای مهریه هستند و از طرفی نگرانی بابت هزینه وکیل بر اجرای مهریه دارند. ما به آنها گروه وگروه وکلای فروکیل را معرفی میکنیم که با استفاده از وکلای متخصص و متبحر در هر زمینه های و همچنین مهریه به شما در این امر میرساند. برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما میتوانید با شماره های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط تلفنی گرفته و از کارشناسان و وکیل متخصص در حوزه پرونده خود مشاور تلفنی حقوقی رایگان دریافت نمایید.

مراحل اجرای مهریه چیست؟

مهریه به دو روش می توان مطالبه شود:

۱-از طریق اجراییه ثبت: باید به این نکته توجه داشت که زن ملزم است در ابتدا به اجرای ثبت مراجعه کند و درخواست مطالبه ی مهریه را بدهد و دیگر نمی شود برای مطالبه ی مهریه مستقیما به دادگاه مراجعه کرد. زن با مدارک لازم به دفتر خانه ای که عقد در آن جا به ثبت رسیده است می رود و با پرداخت هزینه ی اجراییه مطالبه ی مهریه را ثبت می کند. و دفترخانه نیز اظهار نامه ای به زوج می فرستد تا ظرف ۱۰ روز به اداره ی ثبت مراجعه کرده و مالی را برای پرداخت مهریه معرفی کند.

۲- از طریق دادگاه: همان طور که گفته شد برای مطالبه مهریه نمی توان مستقیم به دادگاه رفت و وقتی که از طریق اجراییه ثبت نتوان از مرد مهریه را دریافت کرد دادگاه می تواند در مورد مهریه تعیین تکلیف کند.

اگر در خصوص مراحل اجرایی مهریه وال دیگری ذهن تان را مشغول کرد می توانید با گروه وکلای فروکیل ارتباط گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

برای اجرای مهریه به داگاه برویم یا اداره ثبت؟

با توجه به بخشنامه ی جدید برای مطالبه ی مهریه، چنانچه زوجه قصد وصول مهریه خود را داشته باشد؛ ابتدا باید از طریق اجرای ثبت برای مطالبه ی مهریه اقدام کند. اگر زوجه برای مطالبه ی مهریه  خود به اداره اجرای ثبت مراجعه کند و زوج اموالی برای توقیف نداشته و زوجه موفق به وصول مهریه خود از طریق اجرای ثبت نشود، در مرحله ی دوم، باید به دادگاه خانواده مراجعه کند.

چنانچه ارزش مهریه زن کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد، شورای حل اختلاف، صالح به رسیدگی است و اگر ارزش مهریه زوجه بیشتر از ۲۰ میلیون تومان باشد، دادگاه خانواده صالح به رسیدگی به پرونده می باشد.

وکیلی که با کمترین هزینه مهریه را اجرا بگذارد

اگر به دنبال وکیلی هستین که با پایین ‌ترین حق الوکاله  مهریه شما را برایتان به اجرا بگذارد ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم که با در نظر گرفتن توان مالی موکلین خود و حتی میزان وصول مهریه حق الوکاله‌ای تعیین کرده و به صورت اقساطی از موکلین دریافت می‌نماید.

هزینه وکیل برای اجرای مهریه چقدر است؟

هزینه وکیل برای اجرای مهریه چقدر است؟

برای اجرای مهریه زوجه می تواند وکیل بگیرد یا مستقلا خودش اقدام کند.

برای به اجرا گذاشتن مهریه باید توجه داشت که در قانون جدید مهریه، مهریه تا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی ضمانت اجرای جلب دارد مثلا اگر مرد تا ۱۱۰ سکه را پرداخت کند و ما بقی را پرداخت نکند امکان جلب و زندانی کردن شوهر وجود ندارد در این صورت مابقی مهریه می تواند با معرفی اموال مرد به دادگاه صورت بگیرد. زن یا وکیل او می تواند اموال مرد را به دادگاه معرفی کند برای توقیف اما اموالی قابل توقیف خواهند بود که جز مستثنیات دین نباشند.

تاثیر وکیل برای اجرای مهریه چه میزان است؟

اگر مطالبه مهریه از طریق وکیل  مهریه صورت بگیرد می توان نسبت به سرعت روند مطالبه مهریه امیدوار بود و این برای طرفین دعوی می تواند خبر خوبی باشد چون که حضور وکیل در این نوع دعوی می تواند اتلاف وقت و هزینه و خسارات وارد شده را کاهش دهد.

در بیشتر مواقع مطالبه مهریه از طرف زوجه زمانی صورت می گیرد که زن تقاضای طلاق داشته باشد برای همین اگر مطالبه مهریه از طریق وکیل اجرای ثبت مهریه صورت بگیرد می توان درگیری ها و کدورت هایی که ممکن است بین زوجین در حین طلاق به وجود بیاید را کاهش داد.

وکیل اجرای  مهریه، به خوبی می داند که از چه قانون و قوانینی برای مطالبه مهریه و مجاب کردن زوج برای پرداخت مهریه استفاده نماید. در بسیاری از موارد هنگام مطالبه مهریه، زوجه در کنار مهریه خواهان نفقه و اجرت المثل خود نیز می باشد. که وقتی این مطالبات از طریق وکیل  مهریه صورت بگیرد زن می تواند نسبت به پرداخت این حق و حقوق خود از جانب مرد امیدوار باشد.

هزینه وکیل برای اجرای مهریه به صورت اقساطی

گروه وکلای فروکیل با در نظر گرفتن توان مالی موکلین خود با کمترین هزینه پرونده مهریه شما را به سرانجام میرساند و حتی به صورت اقساطی هزینه وکیل مهریه در فردیس را از شما دریافت خواهد کرد. برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما میتوانید با هر یک از شماره های ما ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط گرفته یا به صورت حضوری به آدرس مادر فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید .

خلاصه مطلب : اگر برای اجرای مهریه به دنبال وکیل هستین که به صورت تخصصی این کار را برای شما انجام دهد و برای شما سوال است که هزینه وکیل برای اجرای مهریه چه میزان است ما به شما گروه وکلای فروکیل  را معرفی میکنیم که با استفاده از وکلای متخصص در زمینه خانواده شما را در این امر یاری میکنند .

5/5 - (11 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

برای انحصار وراثت کجا برویم و از کجا باید شروع کنیم

بسیاری از افراد در حوزه‌های انحصار وراثت و ارث و میراث سوالاتی دارند که نمی‌دانند برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید به چه شخصی و مراجعه نمایند و اینکه در ذهن شان این سوال ایجاد می‌شود…

بازدید: 315 نفر
1403/01/01
خواندن این مقاله

برای مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در شهریار با چه شماره ای تماس بگیریم

مشاور حقوقی تلفنی رایگان در شهریار عبارتند از ارائه راهنمایی‌های حقوقی لازم به افرادی که تماس می‌گیرند از طرف وکیل پایه یک دادگستری در شهریار یا مشاوران حقوقی در شهریار این گونه مشاوره‌ها معمولاً به دو دسته…

بازدید: 574 نفر
1402/09/03
خواندن این مقاله

وکیل متخصص حقوقی/ وکلای متخصص پیگیری شکواییه های دادگستری

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد برای افرادی که به دنبال وکیل متخصص هستند که وکیل متخصص چه وکیلی از تخصص او شامل چه مواردی میشود چنین وکیلی را از کجا…

بازدید: 247 نفر
1403/02/05
خواندن این مقاله

مشاوره حقوقی رایگان [۲۴ ساعته] ✓ با بهترین وکلای تهران و کرج

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته یکی از پرکاربرد ترین خدمات حقوقی مشاوره حقوقی رایگان می باشد گروه وکلای فروکیل در جهت خدمت رسانی به مردم یکی از خدمات اصلی خود را مشاوره حقوقی رایگان قرار داده این…

بازدید: 617 نفر
1402/11/04
خواندن این مقاله

دفتر وکالت در ملارد و معرفی بهترین گروه وکلا

با توجه به افزایش روزافزون جمعیت در هریک از شهرهای بزرگ و پرجمعیت مانند؛ تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و... و با توجه به شلوغی شهرها و ترافیک نابسامان و همچنین دوری مسافات و مشکلات عدیده پس از…

بازدید: 680 نفر
1402/07/13
خواندن این مقاله

جرایم قابل گذشت و جرایم غیرقابل گذشت و آشنایی کامل با آنها

گروه وکلای فروکیل در ذیل این مقاله سعی در توضیح جرم و انواع آن که به جرایم قابل گذشت و جرایم غیرقابل گذشت تقسیم می‌شود  دارد. و ابتدای کار باید بررسی کرد که اصلاً جرم چیست؟ چه…

بازدید: 471 نفر
1402/10/21
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239