متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل ارث در فردیس و معرفی گروه وکلای فروکیل

وکیل ارث در فردیس
  • 22 شهریور 1402
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

همه ما در طول زندگی برایمان اتفاقات مختلفی ممکن است رخ دهد که جهت حل و فصل آن‌ها نیازمند کمک و اخذ مشاوره از شخص متخصص و آگاه آن می‌باشیم.

مرگ و میر و اختلافات و چالش‌های پس از آن بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست؛ چرا که معمولاً پس از فوت هر شخصی تازه بگومگوها و کشمکش‌های مختلف پس از آن بر سر مسایل مالی و اموال به جا مانده از وی یا همان ارث و میراثش پدید می‌آید و اینجاست که احساس نیاز به بهره‌مندی از یک وکیل خبره ارث در فردیس بوجود خواهد آمد.

در ادامه با ما همراه شوید تا به علت اهمیت حضور وکیل ارث در فردیس جهت حل مشکلات مربوط به ارث و میراث و مزایای آن بپردازیم.

وکیل ارث در فردیس

وکیل ارث در فردیس در حقیقت، شخصی است که علی رغم داشتن تحصیلات حقوقی و پروانه وکالت پایه یک دادگستری از تخصص و آگاهی کافی در خصوص قوانین ارث برخوردار بوده و علاوه‌بر آن نیز دارای تجارب بسیار در حیطه پرونده‌های مربوط به ارث می‌باشد. وکیل ارث در فردیس طبیعتاً در حوالی شهرستان فردیس مشغول به فعالیت بوده و چم و خم روند دادرسی پرونده‌های ارث و میراث در این شهر را به خوبی می‌داند.

وظایف وکیل ارث در فردیس

وظایف وکیل ارث در فردیس

بهترین راهکار جهت پیگیری روند مربوط به تقسیم ارث و میراث و انحصار وراثت، استفاده از وکیل متخصص ارث می‌باشد. اما وکیل ارث چه وظایفی برعهده دارد؟

وکیل ارث در فردیس در اولین قدم موظف است از طریق شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت متوفی، اقدام به درخواست صدور گواهی انحصار وراثت و همچنین استعلام کلیه ماترک متوفی بنماید، پس از دریافت گواهی انحصار وراثت و استعلام اموال به جا مانده از وی نیز، درخواست صدور گواهی تحریر ترکه از مرجع قضایی صالح جهت تعیین میزان سهم‌الارث هریک از وراث نموده و حال پس از گذراندن تمامی مراحل فوق، معمولاً اختلافات و چالش‌های بسیاری میان وراث بر سر فروش یا عدم فروش اموال مطرح خواهد شد که در این میان، وکیل ارث در فردیس به طرق قانونی از جمله درخواست فروش ملک مشاع از دادگاه و… وظیفه حل و فصل اختلافات بوجود آمده را خواهد داشت.

 

مدارکی که باید به وکیل ارث در فردیس جهت پیگیری داده شود…

پیش از این در رابطه با اقداماتی که وکیل ارث موظف به انجام آن است، صحبت کردیم. حال چه مدارکی جهت پیگیری روند دادرسی پرونده‌های ارث به وکیلمان بدهیم؟

  • کپی شناسنامه وراث
  • گواهی فوت متوفی
  • گواهی تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارث
  • کپی عقدنامه دایمی همسر متوفی ‌
  • استشهادیه

برترین وکیل ارث در فردیس چه کسی است؟

با وکیل ارث در فردیس و وظایفی که وی برعهده دارد، آشنا شدیم. حال سوالی که معمولاً در این خصوص مطرح می‌شود، آن است که بهترین وکیل ارث در فردیس کیست و چگونه می‌توان آن را انتخاب نمود؟

لازم به توضیح است که جهت انتخاب بهترین وکیل ارث در فردیس، بایستی مواردی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب بهترین وکیل ارث را با هم برشماریم که عبارتند از؛

  • تخصص و اگاهی در پرونده‌های ارث
  • داشتن تجربه در خصوص پرونده‌های ارث
  • آشنایی با مراجع قضایی در شهرستان فردیس
  • صداقت
  • امانت داری
  • حسن اخلاق و رفتار
  • انصاف ‌

مراجعه به وکیل ارث در فردیس، آخرین راه چاره!؟

شاید عده‌ای هنوز هم بر این باور باشند که مراجعه نزد وکیل دادگستری در خصوص هریک از دعاوی از جمله دعاوی ارث و میراث، آخرین راه چاره است!

یعنی پس از آنکه متقاضی همه راه‌های ممکن را رفته و تمامی راه‌حل‌های پیشنهادی را نیز امتحان کرده باشد و به نتیجه نرسد در نهایت نوبت به مراجعه به وکیل دادگستری می‌رسد!

اما بهتر است بدانید که این نوع از طرز فکر، قطع به یقین اشتباه‌ترین است. چرا که چنانچه شما خود اقدام به طرح دعوا و پس از آن نیز پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نموده و پس از عدم حصول نتیجه یا عدم موفقیت تازه دست به دامان متخصص این امر بشوید، قطعا تا به اینجای کار بسیاری از پل‌ها را خراب نموده و بسیاری از راه‌های ممکن را نیز برای خودتان بسته اید، حال در اینجاست که کار را برای وکیل خود بسیار سخت‌تر یا حتی غیرممکن خواهید کرد.

بدین ترتیب، بهترین توصیه در این خصوص آن است که چنانچه قصد احقاق حق خویش را در خصوص روند قضایی هریک از دعاوی خویش دارید از همان ابتدا کار را به دست کاردان آن بسپرید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

وکیل متخصص ارث در فردیس در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کند؟

وکیل متخصص ارث در شهرستان فردیس در زمینه‌های گوناگونی از جمله؛

  • طرح دعاوی ارثی
  • درخواست صدور گواهی فوت
  • درخواست صدور گواهی انحصار وراثت
  • درخواست صدور گواهی تحریر ترکه
  • درخواست فروش مال مشاع
  • استعلام اموال متوفی
  • تنظیم استشهادیه و… به ما کمک خواهد کرد.

وکیل متخصص ارث در فردیس

حق‌الوکاله بهترین وکیل ارث در فردیس

همه ما در هرکجا و در همه حال و برای انجام تمامی امورمان به دنبال بهترین‌ آن هستیم تا بتوانیم به بهترین نتیجه مطلوبمان دست پیدا کنیم که استخدام وکیل پایه یک دادگستری جهت پیگیری روندهای دادرسی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

حال نگرانی که در این میان ممکن است برایمان ایجاد شود، آن است که حق‌الوکاله یک وکیل دادگستری خوب در فردیس و متخصص در امر ارث و انحصار وراثت چقدر می‌باشد؟

 

شایان ذکر است که در خصوص مبلغ حق‌الوکاله وکیل دادگستری ارث، میزان مشخصی وجود نداشته و فی‌الواقع مبلغ حق‌الوکاله وکیل علی‌الاصول با توجه به نوع دعوا، میزان ارزش ماترک متوفی، تعداد وراث، میزان پیچیدگی پرونده و… کاملا متفاوت خواهد بود.

چگونگی یافتن وکیل دادگستری ارث خوب در فردیس

حال که از میزان اهمیت استخدام وکیل ارث خوب در فردیس صحبت کردیم، بهتر است به این مهم بپردازیم که اصلا چگونه می‌توان یک وکیل دادگستری خوب و متبحر ارث در فردیس را یافت؟

از راه‌های گوناگونی می‌توان، وکیل خوب ارث در فردیس را پیدا کرد از جمله؛

  • نظرات موکلین پیشین در خصوص وکیل مورد نظر
  • منابع اینترنتی
  • سایت‌های اینترنتی
  • مشاوره با افراد با تجربه در این حیطه
  • تحقیقات محلی در شهرستان فردیس

کلام آخر…

از همراهی شما خوبان سپاسگزاریم. چنانچه در خصوص دعاوی ارث و انحصار وراثت نیازمند اخذ مشاوره تخصصی حقوقی بوده یا قصد استخدام وکیل خبره و متبحر ارث در فردیس را دارید با ما در ارتباط باشید.

  • بهترین وکیل ارث در فردیس چه کسی است؟

بهترین وکیل ارث در فردیس، شخصی است که علی رغم داشتن تخصص، دانش و تجربه در خصوص قوانین ارث از خصوصیاتی چون انصاف، امانتداری و حسن اخلاق نیز برخوردار است.

  • حق‌الوکاله وکیل ارث خوب در فردیس چقدر است؟

میزان حق‌الوکاله وکیل دادگستری مبلغ مشخصی نبوده وبا توجه به نوع پرونده، وسعت کار، ارزش اموال به جا مانده و… متفاوت خواهد بود.

 

4.9/5 - (34 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

الزام به تهیه مسکن و مراحل آن و شرایطی که زن می تواند این کار را انجام دهد

گروه وکلای فروکیل در قالب مقاله مذکور سعی در توضیح این بحث دارد که تهیه مسکن در روابط بین زوجین بر عهده کیست؟ آیا الزامی در این خصوص وجود دارد یا خیر ؟یعنی می‌توان زوج را الزام…

بازدید: 313 نفر
1403/01/05
خواندن این مقاله

دفتر وکالت در شهریار با مشاوره به صورت حضوری و آنلاین

یک وکیل پایه یک دادگستری برای ارائه خدمات  در حوزه های مختلف به موکلینش ملزم به آن بوده که دفتری را در حوزه کاری خویش داشته باشد تا افرادی که نیازمند خدمات وکالت و مشاوره از او…

بازدید: 699 نفر
1402/07/03
خواندن این مقاله

طلاق توافقی در ملارد بررسی مراحل شرایط و زمان آن

درخواست طلاق عموماً یا از طرف زن و یا از طرف شوهر اتفاق می‌افتد اما در این میان، نوع دیگری از طلاق نیز وجود دارد که با رضایت و درخواست هر دو طرف یعنی هم زن و…

بازدید: 774 نفر
1402/06/22
خواندن این مقاله

بهترین وکیل طلاق در ملارد و روش ارتباط با آن

یکی از راه‌هایی که زن و مرد می‌توانند در طی آن به زندگی زناشویی خود بصورت شرعی و قانونی خاتمه دهند، واقعه طلاق می‌باشد. قطعا طلاق تحت هیچ شرایطی اتفاق خوشایندی نیست، اما گاهی هم تنها راه‌حل…

بازدید: 692 نفر
1402/07/11
خواندن این مقاله

✓مراحل طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟✓ مهریه،حضانت درصورتجلسه طلاق

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی دارد به شما مطالعه کننده محترم مراحل طلاق توافقی را توضیح و اطلاعات شما را در مورد این موارد و خود طلاق توافقی تکمیل کند. تفاوت ماهیت مراحل طلاق…

بازدید: 1425 نفر
1402/09/19
خواندن این مقاله

وکیل خانواده در مارلیک با سابقه بسیار بالا

در برخورد با مشکلات خانوادگی خود ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بهترین وکیل خانواده در مارلیک چه کسی است؟ ایا برای مشکلات حقوق خانواده به چه وکیلی مراجعه کنم؟ ایا اگر مشکلی…

بازدید: 892 نفر
1402/06/15
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239