متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل برای توهین و تهدید با حق الوکاله قسطی

وکیل برای توهین و تهدید
  • 24 بهمن 1402
  • بروزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

: در جوامع امروزی تعرض به شخصیت و حیثیت و آبروی افراد از طرف قانونگذار بدون پاسخ نمی ماند و قانون گذار این موارد را جرم انگاری کرده و برای آنها ضمانت اجرا قرار داده است . گروه وکلای فروکیل در زیر این مقاله سعی در توضیح این جرایم و مواردی که باعث ارتکاب این جرایم می شود و ضمانت اجرایی در نظر گرفته شده در مورد این جرایم توسط قانون گذار دارد. ضمن اینکه اگر مواردی به این صورت پیش آمد چه اقدامی انجام دهیم به چه وکیلی مراجعه کنیم؟ و تاثیر وکیل برای توهین و تهدید در این پرونده ها به چه میزان است؟

توهین و تهدید چیست؟

از جمله جرایمی هستند که علیه حیثیت و آبروی افراد محسوب می شوند و در واقع مهم ترین جرایم علیه حیثیت و آبروی افراد می باشند و حسب مورد و به تشخیص و نظر قاضی ضمانت اجراهایی نظیر حبس ،شلاق و جزای نقدی برای این جرایم در نظر گرفته میشود. ملاک تشخیص توهین عرف است یعنی نظر اکثریت افراد جامعه بر این باشد و قاضی نیز به عنوان عضوی از جامعه و نماینده مردم وقوع جرم و عنصر مادی جرم را تشخیص دهد و مجازات را تعیین کند .

وکیل برای توهین و تهدید کیست؟

زمانی که افراد دچار چالشی در این زمینه می شوند یعنی حیثیت و آبرویشان در خطر افتاده یا توسط شخصی تهدید می شوند بهترین اقدام این است که به دنبال وکیل برای توهین و تهدید بگردند و با وکیل متخصص در این زمینه مشورت کرده و چاره جویی کنند وکیل برای توهین و تهدید وکیل پایه یک دادگستری می باشد که به صورت تخصصی در امور کیفری به خصوص توهین و تهدید فعالیت کرده و پرونده هایی از این قبیل را انجام میدهد برای این امر پیدا کردن وکیل توهین و تهدید گروه وکلایی میتواند کمک شایانی به شما نماید.

وظیفه وکیل برای توهین و تهدید چیست؟

از وظایف وکیلی که برای توهین و تهدید انتخاب میکنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. ابتدا با موکل خود یک مشاوره حضوری یا تلفنی داشتم و صحبت های موکل خود را بشنود.

۲. شواهد و مدارک موجود را از موکل خواسته و آنها را بررسی کند.

۳. بهترین راه برای یک اقدام حقوقی و کیفری مناسب را انتخاب کرده و اقدام کند.

۴.تمام تلاش خود را با تکیه بر دانش و صداقت خود برای احقاق حق و اجرای عدالت انجام دهد.

وکیل برای توهین و تهدید در فردیس:

اگر ساکن فردیس هستید یا پرونده های در این باب در فردیس برای شما ایجاد شده گروه وکلای فروکیل با استفاده از وکیل کیفری در فردیس که به صورت تخصصی فعالیت میکند میتوانند کمک ویژه ای به شما داشته باشند برای مراجعه به گروه وکلای فروکیل کافیست با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته یا به آدرس ما در فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری کرده با وکیل کیفری مشورت نمایید.

بهترین وکیل برای توهین و تهدید کیست؟

بهترین وکیل در هر زمینه ای وکیلی می باشد که در آن زمینه به صورت تخصصی فعالیت کرده و تجربه بالایی را در پرونده های مشابه به دست آورده گروه وکلای فروکیل از وکلایی استفاده میکنند که به صورت تخصصی فعالیت کرده و وکالت پرونده های مختلف ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی اداره کار و غیره را به صورت تخصصی می پذیرند.

وکیل برای توهین و تهدید با حق الوکاله قسطی:

اگر در زمینه کیفری توهین و تهدید دچار مشکلی شدید و احتیاج به حضور یک وکیل متخصص در کنار خود داشتید اما از طرفی به دنبال وکیلی بودید که وکالت شما را به صورت اقساطی بپذیرد گروه وکلای فروکیل با در نظر گرفتن موضوع وکالت شما را در دعاوی مختلف اعم از ملکی کیفری خانواده و غیره می پذیرد برای ارتباط با وکیل توهین و تهدید شما میتوانید با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط گرفته و از وی مشاوره گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

وکیل برای توهین و تهدید به صورت آنلاین:

گروه وکلای فروکیل این امکان را برای افرادی که به صورت فوری به وکیل احتیاج دارند و امکان تردد و رفت و آمد به دفتر وکالت برای آنها وجود ندارد یا دشوار است را نیز فراهم کرده. به این صورت که شما می توانید برای مشاوره آنلاین با وکیل با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ یا ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس حاصل فرمایید و از وکیل کیفری به صورت تخصصی مشورت گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید یا به وی وکالت دهید تا پرونده شما را برای شما به انجام رساند.

وکیل برای توهین و تهدید با حق الوکاله قسطی

شرایط اثبات جرم تهدید چیست؟

۱. تهدید میتواند نسبت به مال جان حیثیت و آبرو باشد.

۲. تهدید ممکن است نسبت به خود شخص یا بستگان او و خویشاوندان او باشد.

۳. در تهدید حتما لازم نیست شخصی که تهدید میکند تقاضای خاصی داشته باشد.

۴. تهدید باید موثر باشد و باعث بیم تهدید شونده شود.

۵. جرم تهدید یک جرم مطلق است و نیاز به نتیجه ندارد و به صرف تهدید کفایت میکند.

۶. مجازات جرم تهدید میتواند ۷۴ ضربه شلاق یا حبس از دو ماه تا ۲ سال باشد. (حبس تعزیری درجه ۶)

وکیل برای توهین و تهدید در گروه وکلای فروکیل:

گروه وکلای فروکیل با استفاده از وکلای متخصص در زمینه های مختلف شما را در انواع پرونده های ملکی حقوقی کیفری خانواده یاری میکند برای جرم توهین و تهدید نیست که جنبه کیفری دارد وکیل متخصص در این زمینه به شما معرفی شده تا با وی مشورت گرفته و از راهنمایی‌های او بهره‌ مند شوید یا اگر مایل بودید وکالت در دعاوی خود را به او بسپارید برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

خلاصه مطلب: جرم توهین و تهدید در قانون ایران جرم انگاری شده و برای آن مجازات حبس شلاق جزای نقدی در نظر گرفته شده اگر دچار چالشی در این زمینه شدید بهترین اقدام می‌تواند در ابتدای کار صحبت با یک متخصص در این زمینه باشد زیرا وکیل متخصص در امور کیفری با استفاده از تجارب خود در پرونده‌های مشابه با پرونده‌های شما می‌تواند کمک بسیار شایانی به شما نماید .برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل و وکیل کیفری مناسب با پرونده تان  می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ /۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته و از راهنمایی‌های وکلای متخصص بهره‌مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

وکیل کیفری در ملارد و اهمیت داشتن آن در پرونده های حقوقی

در ابتدا باید بدانیم که مسائل کیفری چه تفاوتی با مسائل حقوقی دارند برای این امر گروه وکلای فروکیل برای شما مقاله‌ای تهیه کرده که شما در مورد مسائل حقوقی و کیفری خود آگاهی کامل داشته باشید…

بازدید: 437 نفر
1402/11/10
خواندن این مقاله

✓آشنایی با وکیل پایه یک دادگستری ✓درصد بالای موفقیت پرونده حقوقی

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره…

بازدید: 136 نفر
1403/03/23
خواندن این مقاله

بهترین وکیل تصادفات رانندگی در کرج، فردیس و تهران

بسیاری افراد زمانی که دچار تصادفات رانندگی میشوند حالت سردرگمی پیدا کرده و نمیدانند چه باید کرد یا به چه مرجعی مراجعه کنند و حتی اینکه شاید وقت برای مراجعه و دوند گی به دادگاه و بیمه…

بازدید: 269 نفر
1403/01/30
خواندن این مقاله

بهترین وکیل ضرب و شتم و دیه با حق وکاله اقساطی

مقدمه: گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح این نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که اگر دچار مشکل ضرب و شتم و دیه شدید به چه وکیلی مراجعه نمایید و چه وکیلی…

بازدید: 315 نفر
1402/12/07
خواندن این مقاله

وکیل چک در فردیس و آشنایی با مزایای مشاوره با آن

چک یکی از اسنادی است که روزانه توسط افراد زیادی صادر می‌شود. مسائل حقوقی چک بسیار زیاد است و باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات قانونی برای افرادی که آن را صادر می‌کنند شده است. وکیل…

بازدید: 927 نفر
1402/05/24
خواندن این مقاله

وکیل در اندیشه و ملارد با سابقه و تبحر بالا

در اندیشه و ملارد نیز همانند سایر شهرستان های اطراف تهران، مشکلات حقوقی رو به افزایش بوده و افراد را به آن واداشته که مراجعات مکرر برای پیگیری پرونده خود به دادگاه حقوقی، کیفری داشته باشند. غالبا…

بازدید: 733 نفر
1402/07/03
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239