متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل ثبتی در فردیس و آشنایی کامل با آن توسط وکیل در فردیس

وکیل ثبتی در فردیس
  • 14 مرداد 1402
  • 7 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

ثبت یک ملک، آپارتمان و یک خانه بسیار طولانی و گاهی اوقات خسته کننده است. علاوه بر این گاهی اوقات نیاز است یک سند به طور رسمی به ثبت برسد و یا این که برخی از افراد دارای اختراعی هستند که قصد ثبت آن را دارند.  بنابراین نیاز است که از وکیل ثبت برای انجام تمامی مراحل ثبت کمک گرفته شود، تا دچار نقص در انجام مراحل ثبت نشوید. وکیل ثبتی در فردیس یکی از وکلایی است که می‌تواند به شما در انجام مراحل ثبت کمک کند. به دلیل اهمیت امور ثبتی در این مقاله به بررسی وظایف این وکلا می‌پردازیم.

چه اموالی را باید ثبت کنیم؟

قبل از این که به معرفی وظایف و ویژگی‌های وکیل ثبتی بپردازیم بهتر است که درباره اموالی که باید به ثبت برسند صحبت کنیم. هنگامی که از ثبت اموال صحبت می‌کنیم منظورمان اموال غیر منقول است که باید در دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت برسند. اموال غیر منقول اموالی است که نمی‌شود آنها را جابه جا کرد و به عبارتی دیگر، اموالی مانند ملک، خانه، زمین، آپارتمان که قابلیت جابه جایی ندارند؛ جزو اموال ثبتی به حساب می‌آیند. معمولا در حقوق ثبت اموال دارای دعاوی زیادی است مانند الزام به تنظیم سند رسمی، اثبات مالکیت اموال غیر منقول و…

امور مربوط به ثبت تنها شامل ثبت ملک و خانه نیست و برای ثبت اختراعات هم کاربرد دارد. ممکن است که شخصی یک اختراع مهم داشته باشد و قصد ثبت آن را هم داشته باشد. ثبت اسناد و مدارک مورد دیگری است که باید در هنگام ثبت به آن توجه کرد. برای مثال گاهی اوقات برخی از افراد در ثبت تولد نوزاد خود دچار سردرگمی‌اند یا این که در مورد سن و تغییرات سن و ثبت سن هم باید به روش ثبت اسناد آشنایی داشت.

برای انجام ثبت یک ملک باید مالکان مراحل پیچیده و گاهی اوقات طولانی را طی بکنند تا بتوانند ملک خود را با موفقیت به ثبت برسانند. همچنین گاهی اوقات دعاوی مربوط به ثبت آنقدر پیچیده و زمان‌بر است که امکان حل و فصل این اختلافات به تنهایی وجود ندارد و حتما نیاز به وکیل دارید. در ادامه با وظایف یک وکیل ثبتی در فردیس کرج آشنا می‌شویم.

وکیل ثبتی در فردیس کرج

وکیل ثبت چه کسی است؟

یکی از افرادی که در تمامی مراحل ثبت و دعاوی مربوط به ثبت می‌تواند به شما کمک نماید وکیل ثبتی است! این افراد در واقع کسانی هستند که قادر‌اند تمامی دعاوی ثبت را بدون این که وقفه‌ای در آن ایجاد شود به نتیجه برسانند از این جهت که دارای تحصیلات حقوقی‌اند.  ثبت تمامی اموال شما توسط یک وکیل با دقت و سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد بدون این که خودتان در مراحل ثبت حضور پیدا کنید.

این دسته از وکلا همان گونه که بیان شد؛ دارای تحصیلات حقوقی هستند بنابراین بر تمامی قوانین ثبت آگاهی دارند و به همین دلیل می‌توانند به سادگی تمامی مواد ثبت را در هنگام ثبت ملک، شرکت و یا دعاوی ثبتی به کار ببرند.

وکیل ثبتی در فردیس چه مهارت‌هایی دارد؟

هر وکیلی با توجه به تخصصی که دارد مهارت‌هایی هم دارد. ممکن است مهارت وکیل قرارداد در فردیس با مهارتی که یک وکیل ثبت دارد یکسان نباشد. به همین دلیل ما در این قسمت مهارت‌هایی را که یک وکیل ثبتی در فردیس باید داشته باشد، بیان می‌کنیم.

  • اولین و مهمترین مهارتی که باید وکیل ثبت داشته باشد؛ قدرت تحلیل بالا در دعاوی ثبتی است. از طرفی نیاز است که این دسته از وکلا از قدرت تحلیلی که دارند در ثبت ملک و ساختمان هم استفاده کنند تا مالک در هنگام ثبت با مشکلات ثبتی و یا نقصی پرونده مواجه نشوند.
  • یکی دیگر از وظایفی که فقط مختص وکلای ثبت است تسلط به قوانین ثبت و مهارت نوشتاری بالا در هنگام تنظیم یک لایحه می‌باشد.
  • لازم است که در هنگام دفاع تمامی مواد ثبتی توسط وکیل استخراج شود تا او بتواند با استفاده از این مواد به دفاع بپردازد، که این بستگی به مهارت وکیل در هنگام جستوجو در قوانین را دارد.
  • مهمترین و اصلی ترین مهارت یک وکیل ثبت تحقیق و پژوهش است. جمع‌آوری و گردآوری مواد ثبتی بسیار مهم است اما باید توجه داشته باشید که پیدا کردن این ماده‌ها تنها بخشی از مهارت او را نشان می‌دهد. موارد دیگری که وکیل ثبتی در فردیس باید درباره آن‌ها تحقیق کند؛ پرونده‌های مربوطه است. یک وکیل باید بتواند تمامی اسناد و پرونده‌هایی را که در فردیس کرج مربوط به پرونده او می‌شود؛ بررسی کند و به همه‌ آنها استناد کند.
  • در کنار قوانینی که در حوزه ثبت وجود دارد؛ آیین نامه‌هایی هم هست که جستوجو در سازمان‌های مربوطه واقع در فردیس و پیدا کردن این آیین نامه‌ها نشان دهنده تخصص و مهارت یک وکیل ثبت است.

یک وکیل ثبتی چه وظایفی می‌تواند داشته باشد؟

علاوه بر مهارت‌هایی که بیان شد؛ لازم است که وکیل ثبتی در فردیس وظایف ثبتی زیر را هم به نحو احسن انجام دهد. این وظایف فقط مختص کارشناس ثبتی و وکیل ثبتی است:

  • اولا که اگر مال غیر منقولی مانند خانه و یا ملک دارید می‌توانید از وکیل حوزه ثبت بخواهید که کارهای مربوط به ثبت آن را انجام دهد. وکیل ثبتی می‌تواند بدون حضور شما می‌تواند تمامی موارد را بررسی و سپس انجام دهد.
  • ثبت شرکت یکی دیگرد وظایف از کارشناس ثبت در فردیس است. بسیاری از مدیران شرکت‌ها که در فردیس فعالیت دارند تمایل دارند از یک وکیل ثبتی برای ثبت شرکت خود استفاده کنند. از مهمترین دلایلی که مدیران شرکت چنین تصمیمی می‌گیرند این است که، وکیل ثبت درحوزه ثبت شرکت با تمامی مراحل ثبت شرکت آشنایی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان یک شرکت را به ثبت برساند.
  • اگر دعاوی مربوط به ثبت ملک دارید می‌توانید از وکیل ثبتی در فردیس بخواهید که مواد مربوط به ثبت این دسته از املاک و اموال را استخراج کند و با توجه به آنها یک لایحه قوی بنویسد.
  • یکی از مواردی که در حوزه ثبت خیلی مطرح می‌شود اعتراض به ثبت ملک و یا سند است. وکیل ثبتی با توجه به قدرت تحلیلی که دارد و با توجه به پرونده‌های مشابهی که در فردیس و در این زمینه اتفاق افتاده است؛ این اعتراض را در دادگاه‌های فردیس کرج اعلام کند.

ثبت و انجام امور ثبتی در گروه فروکیل

 انجام امور مربوط به ثبت نیاز به تخصص و مهارت دارد و به همین دلیل نیاز است که حتما قبل از انجام امور ثبتی خود با وکیل ثبتی در فردیس مشورت کنید. این وکیل می‌تواند به شما توضیحات لازم را در خصوص نحوه و مراحل ثبت ملک و شرکت و حتی اختراعات را بدهد.

ثبت و انجام امور ثبتی در گروه فروکیل
وجود وکیل ثبتی گروه فروکیل در تمامی مراحل ثبت این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید با خیال راحت مراحل ثبت ملک و سایر اموال خود را پیش ببرید. فروکیل به دلیل تجربه و مهارتی که در امور ثبتی و دعاوی مربوط به ثبت دارد؛ بهترین مشورت‌ها را همیشه به موکلان خود می‌دهد. شما می‌توانید از مشاوره تلفنی رایگان فروکیل هم استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

وکیل حوزه ثبت وکیلی است که به ثبت اموال و اسناد و شرکت می‌پردازد. علاوه بر کارهای ثبت اموال، باید بتواند دعاوی ثبت را با توجه به قوانین و آیین نامه‌های موجود دفاع کند. او همچنین وظیفه دارد از آخرین تغییرات حوزه ثبت آگاهی داشته باشد و با توجه به تغییرات موجود و پرونده‌های مشابه در فردیس لایحه قوی تنظیم کند. با توجه به این که مهارت تحقیق و پژوهش از مهارت‌های اصلی اوست باید بتواند در تمامی اسناد و پرونده‌ها جستوجو کند و استدلال کافی داشته باشد.

سوالات پایانی

آیا وکیل ثبت می‌تواند ثبت شرکت‌های پیمانکاری را انجام دهد؟

یکی از وظایف وکلای ثبت در فردیس، انجام امور مربوط به ثبت شرکت‌ها است که با توجه طولانی بودن روند ثبت شرکت‌های پیمانکاری توصیه می‌شود حتما از وکیل متخصص استفاده کنید.

هزینه استفاده از وکیل در انجام امور ثبتی چقدر است؟

معمولا ثبت و انجام امور ثبت در چندین دسته است. بنابراین هزینه استفاده از وکیل با توجه به شاخه‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است.

5/5 - (20 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

وکیل چک در فردیس و آشنایی با مزایای مشاوره با آن

چک یکی از اسنادی است که روزانه توسط افراد زیادی صادر می‌شود. مسائل حقوقی چک بسیار زیاد است و باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات قانونی برای افرادی که آن را صادر می‌کنند شده است. وکیل…

بازدید: 925 نفر
1402/05/24
خواندن این مقاله

✓آشنایی با وکیل پایه یک دادگستری ✓درصد بالای موفقیت پرونده حقوقی

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره…

بازدید: 136 نفر
1403/03/23
خواندن این مقاله

وکیل قرارداد در فردیس و مزایای استفاده از آن

قرارداد نویسی در زندگی مردم بارها و بارها اتفاق می‌افتد و به دلیل اهمیتی که دارد باید حتما توسط فردی که متخصص و کارشناس در این زمینه است تنظیم شود. برای افرادی که در فردیس کرج زندگی…

بازدید: 794 نفر
1402/05/11
خواندن این مقاله

وکیل ثبت احوال و معرفی بهترین وکیل و متخصص در این زمینه

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در پاسخگویی به سوالات افرادی دارد که به دنبال تغییر اسم یا تغییر فامیلی خود یا حتی تغییر سن در شناسنامه خود هستند. به صورت کلی هر تغییراتی که…

بازدید: 280 نفر
1403/01/20
خواندن این مقاله

وکیل در اندیشه و ملارد با سابقه و تبحر بالا

در اندیشه و ملارد نیز همانند سایر شهرستان های اطراف تهران، مشکلات حقوقی رو به افزایش بوده و افراد را به آن واداشته که مراجعات مکرر برای پیگیری پرونده خود به دادگاه حقوقی، کیفری داشته باشند. غالبا…

بازدید: 733 نفر
1402/07/03
خواندن این مقاله

مشاوره حقوقی رایگان [۲۴ ساعته] ✓ با بهترین وکلای تهران و کرج ۱۴۰۳

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته یکی از پرکاربرد ترین خدمات حقوقی مشاوره حقوقی رایگان می باشد گروه وکلای فروکیل در جهت خدمت رسانی به مردم یکی از خدمات اصلی خود را مشاوره حقوقی رایگان قرار داده این…

بازدید: 638 نفر
1402/11/04
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239