متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل روابط نامشروع و تاثیر وکیل بر روی این پرونده ها

وکیل رابطه نامشروع
  • 5 مرداد 1403
  • بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۳
  • 12 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریریه فروکیل

گروه وکلای فروکیل در این مقاله سعی در توضیح این نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که رابطه نامشروع چیست اگر دچار تنش و پرونده‌ای در این زمینه شدید به سراغ چه وکیلی بروید. وظایف وکیل راوابط نامشروع چیست؟ و ….

برای دریافت پاسخ سوالات تان در زمینه رابطه نامشروع می‌توانید با هر یک از شماره‌های ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷/۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید و همچنین با مطالعه این مقاله نیز تا حدودی پاسخ سوالات تان را دریافت خواهید کرد.

رابطه نامشروع چیست؟

داشتن رابطه نامشروع از جمله بحث های پر افت و خیز در هر جامعه ای به خصوص در جوامع ایران می باشد چرا که در بعضی از رابطه ها زن و یا مرد نسبت به تعهداتی که در زمان عقد به هم داده اند بی اهمیت می شوند و وفاداری خود را در خصوص این تعهدات از بین می برند. و این بی اهمیتی نسبت به زندگی و قانون شرعی حاکم در جامعه را با داشتن رابطه نامشروع نشان می دهند، رابطه نامشروع از جمله جرایمی می باشد که نیاز به شاکی خصوصی ندارد یعنی در صورت وقوع این جرم ها قانون می تواند به طور مستقل برای فرد متهم مجازات تعیین نماید.

مجازات رابطه نامشروع چیست؟

برای این رابطه شاید برای خیلی ها سوال باشد که آیا مجازات رابطه نامشروع می تواند حبس باشد، باید گفت که قانون گذار برای جرم رابطه نامشروع شلاق را در نظر گرفته است به گونه ی که می گویید: هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل‌ (بوسیدن) یا مضاجعه (هم بستر شدن) شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف (زنا با توسل به زور) و اکراه باشد فقط اکراه‌کننده تعزیر یا مجازات می‌شود.

وکیل روابط نامشروع کیست؟

وکیل روابط نامشروع نیازمند تسلط و آشنایی کافی با حوزه قوانین کشور و محدودیت‌ های شرعی و مذهبی مربوطه است تا بتواند به موکل خود کمک کند. در جوامع اسلامی مانند ایران، روابط غیرمجاز بین زن و مرد یکی از چالش‌های اساسی است که ممکن است به طور خواسته ‌یا ناخواسته، افراد زیادی را درگیر خود کند.

تاثیر وکیل روابط نامشروع در پرونده چیست؟

اثبات رابطه نا مشروع را می توان از مسائل پیچیده ی دنیای حقوق دانست چرا که در این جور رابطه ها افراد مجرم نمی آیند به صورت آشکارا ارتباط نامشروع خود را با این و آن در میان بگذارند و اینکه به دنبال بی آبرویی کردن خود هم نیستند، برای همین آن ها تا می توانند تمام سعی و تلاش خود را می کنند که این رابطه را به صورت مخفی نگه دارند و هیچ یک از خانواده ی طرفین از این قضیه با خبر نشوند، پس برای مخفی بودن این رابطه سعی می کنند که تمام مدارک و شواهدی که ممکن است برای آن ها دردسر ساز باشد را حذف کنند و از بین ببرند نمونه ی بارز آن حذف پیامک هایی است که از طریق تلفن و یا اپلکیشن های مثل واتساپ، تلگرام و…. بین طرفین رد و بدل می شود. بنابراین برای اثبات این رابطه نامشروع حتما باید سراغ افرادی رفت که در خصوص این حرفه کار بلد باشند از جمله این متخصصین می توان به وکلای رابطه نامشروع دادسان اشاره کرد که همواره در تلاش هستند که در هر پرونده ای قضایی که به آن ها محول می شود، حق را به حق دان برسانند.

اثبات رابطه نامشروع توسط وکیل روابط نامشروع به چه صورت است؟

اقرار متهم راحت ترین و بهترین راه اثبات می باشد اما از طرق دیگر همچون فیلم ، عکس ، تماس ، پیام هایی که در فضای مجازی رد و بدل شده است و … می توان این رابطه را اثبات کرد. همان طور که متوجه شدید رابطه نامشروع دون زنا گستردگی بسیار زیادی می تواند داشته باشد و با توجه به این که امروزه حضور زنان در اجتماع گسترش یافته است ذهن شما درگیر این موضوع شده است که چه رابطه ای مشروع و کدام نامشروع تلقی می شوند. گروه وکلای فروکیل برای مشاوره حقوقی در این زمینه مجرب ترین وکیل روابط نامشروع را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات  بیشتر می توانید با هریک از شماره های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط تلفنی گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

یا به صورت حضوری به آدرس ما در فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج اوین سنتر طبقه ۵واحد ۵۰۲مراجعه حضوری نمایید

تفاوت رابطه ی نامشروع و دون زنا چیست ؟

باید بدانیم که رابطه نامشروع و رابطه نامشروع دون زنا تفاوتی با هم ندارند و مجازات آن حداکثر ۹۹ ضربه ی شلاق می باشد.

رابطه نامشروع رابطه بین زن و مرد نا محرم است که خارج از حد تعیین شده باشد و مرزهای قانونی و شرعی را رد کرده باشد. قانون مجازات اسلامی در تعریف رابطه نامشروع چنین می گوید که هرگاه زن ومردی که بین آن ها علقه زوجیت نباشد مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل هم بستر شدن و بوسیدن شوند به شلاق تا ۹۹ ضربه محکوم می شوند. منظور از علقه زوجیت عقد مشروع بین زن و مرد می باشد.

زنا خود نیز یک جرم حدی میباشد و با رابطه ی نامشروع تفاوت دارد . هم از نظر مجازات و هم انواع آن . برای ارتباط تلفنی با وکیل رابطه ی نامشروع می توانید با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ارتباط گرفته و مشورت نمایید

وظایف وکیل روابط  نامشروع  چیست ؟

وکیل روابط نامشروع می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

۱- دفاع از متهم در پرونده های رابطه نامشروع اگر به اتهام رابطه نامشروع دستگیر شده اید، می توانید از وکیل روابط نامشروع کمک بگیرید تا از حقوق خود دفاع کند. وکیل رابطه نامشروع می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

بررسی پرونده و جمع آوری مدارک و شواهد دفاعی

مشاوره حقوقی و راهنمایی در مورد روند رسیدگی به پرونده

دفاع از شما در دادگاه

۲- شاکی خصوصی در پرونده های رابطه نامشروع

اگر به عنوان شاکی خصوصی، قصد شکایت از فردی را به اتهام رابطه نامشروع دارید، می توانید از وکیل روابط نامشروع کمک بگیرید تا شکایت شما را به درستی تنظیم کند و در جریان رسیدگی به پرونده، از حقوق شما دفاع کند. وکیل رابطه نامشروع می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

تنظیم دادخواست شکایت

جمع آوری مدارک و شواهد لازم برای اثبات جرم

حضور در دادگاه و دفاع از شکایت شما

۳- شاهد یا کارشناس در پرونده های رابطه نامشروع

اگر در پرونده ای که در آن به اتهام رابطه نامشروع مطرح شده است، به عنوان شاهد یا کارشناس دعوت شده اید، می توانید از وکیل روابط نامشروع کمک بگیرید تا در جریان رسیدگی به پرونده، حقوق شما رعایت شود. وکیل روابط نامشروع می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

مشاوره حقوقی و راهنمایی در مورد نحوه حضور در دادگاه

پاسخ به سوالات دادگاه

۴- مشاوره حقوقی در زمینه رابطه نامشروع

اگر در مورد رابطه نامشروع سوال یا ابهامی دارید، می توانید از وکیل رابطه نامشروع کمک بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره حقوقی دهد. وکیل متخصص می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به رابطه نامشروع

پیشگیری از وقوع جرم رابطه نامشروع

بهترین وکیل روابط نامشروع کیست ؟

رابطه نا مشروع ازجمله جرایم غیر قابل گذشت است زیرا سبب بر هم خوردن نظم عمومی می شود و حتی اگر شاکی خصوصی نداشته باشد مجازاتش از بین نمی رود. این جرم منافی عفت عمومی است و قانونگذار آن را جرم دانسته است و برای آن مجازات تعیین کرده است. منظور از رابطه نامشروع تنها رابطه جنسی نیست و هر کار و رفتاری که منافی عفت عمومی باشد و با ارزش ها و هنجارهای جامعه هماهنگ نباشد رابطه نامشروع تلقی می شود. مثلاً اگر دختر و پسری که صیغه محرمیت بین آنها وجود ندارد در یک خانه باشند مرتکب رابطه نامشروع شده اند.

بهترین وکیل روابط نامشروع

بهترین وکیل روابط نامشروع وکیلی است که به صورت تخصصی فعالیت کند در این زمینه مثل وکیل طلاق ، وکیل فروش ملک ورثه مشاع ، وکیل کیفری ، وکیل ارث و میراث و …..  برای این امر ما ب شما گروه وکلای فروکیل را با متبحر ترین وکلا معرفی می نماییم.

جرم رابطه ی نامشروع در چه صورتی اتفاق می افتد ؟

برای تحقق جرم باید بین طرفین رابطه زوجیت وجود نداشته باشد یعنی در زمان انجام روابط عاشقانه و منافی عفت باهم نسبت زن و شوهر نداشته باشند حتی به طور موقت یا صیغه بنابراین اولین شرط نداشتن رابطه زوجیت و نا محرم بودن است و از شرایط بعدی تحقق جرم این است که طرفین باهم روابط منافی عفت و عاشقانه از قبیل تقبیل و مضاجعه غیر زنا (به معنای بوسیدن و لمس کردن و در آغوش کشیدن) داشته باشند بنابراین هر رابطه ی  نامشروع محسوب نمی گردد مثلاً صرف نشستن دختر و پسری در کنار هم بدون اینکه ملامسه و تماس بدنی بین آنها اتفاق بیفتد،صرف تنها بودن زن و مرد در مکانی، رابطه نامشروع نیست. اثبات جرم کار دشواری است زیرا اصل بر برائت و با انکار متهمین از جرم بری می شوند اما دلایلی که می توان به آن استناد نمود پرینت پیامک ها با محتوای عاشقانه که نشان از روابط نامشروع می باشد که فرد می تواند از پیامک ها اسکرین شات و پرینت تهیه نماید با مشخص بودن شماره تلفن ها،همچنین می توان درخواست استعلام از شماره ای که می ‌دانید با آن فرد روابط نامشروع دارد نمایید که در این صورت با تشخیص دادسرا یا دادگاه به مخابرات جهت استعلام از شماره ی مذکور و پرینت تماس ها و پیامک ها که تا ۶ماه ذخیره می شوند دستور داده می شود و اگر خط به نام خود شاکی باشد می تواند خود پرینت پیامک ها را تهیه نماید، پرینت عکس های دو نفره، طرفین که در حین روابط هستند از آنها فیلم تهیه نماید به صورتی که صورت آنها قابل تشخیص باشد، استشهادیه محلی و شهادت شهود و شهادت همسایگان مبنی بر روابط مشکوک دو نفر در آپارتمان، با علم به حضور دو نفر بدون علقه زوجیت در یک واحد با کلانتری تماس حاصل نمود تا مأمور کلانتری صورتجلسه ای تهیه نماید ، با این دلایل می توان اثبات نمود دو نفر باهم روابط نامشروع دارند.

مدارک لازم برای اثبات رابطه ی نامشروع توسط وکیل  روابط نامشروع چیست ؟

مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع  توسط وکیل روابط نامشروع در ایران عبارتند از:

شهادت شهود: شهادت شهود یکی از مهم ‌ترین مدارک برای اثبات رابطه نامشروع است. شهود باید افرادی باشند که رابطه نامشروع را به صورت مستقیم مشاهده کرده باشند.

ضبط صوت یا تصویر: ضبط صوت یا تصویر از رابطه نامشروع نیز می‌ تواند به عنوان مدرک اثبات رابطه نامشروع استفاده شود.

اعتراف طرفین: اعتراف طرفین رابطه نامشروع نیز می ‌تواند به عنوان مدرک اثبات رابطه نامشروع استفاده شود.

علاوه بر این مدارک، در برخی موارد ممکن است مدارک دیگری نیز برای اثبات رابطه نامشروع مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، در صورتی که رابطه نامشروع منجر به بارداری شود، می‌ توان از آزمایش DNA برای اثبات رابطه نا مشروع استفاده کرد. البته، باید توجه داشته باشید که اثبات رابطه نا مشروع در دادگاه نیاز به ارائه مدارک کافی و محکمه ‌پسند دارد. در صورتی که مدارک ارائه شده توسط شاکی، کافی و محکمه‌ پسند نباشد، دادگاه ممکن است حکم به برائت متهم صادر کند.

مراحل شکایت توسط وکیل روابط نامشروع به چه صورت است؟

با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی شکایتی با عنوان رابطه نا مشروع دون زنا با ضمیمه نمودن دلایل از جمله پرینت پیامک ها،عکس، فیلم ، شهادت شهود و نامه کلانتری ثبت می نمایید تا به دادگاه کیفری دو ارشاد جهت رسیدگی ارجاع گردد و با انجام تحقیقات و بررسی دلایل و اثبات جرم و عناصر مادی و معنوی و قانونی تشکیل دهنده ی جرم و تشخیص سوء نیت آنها در ارتکاب جرم، حکم شایسته ای صادر می گردد که قابل اعتراض می باشد.

آیا اثبات رابطه نامشروع ارتباطی با ارث و مهریه و نفقه دارد؟

اگر زوجه مرتکب زنا یا رابطه نا مشروع شود و همسر وی بتواند آن را اثبات کند، با وجود اثبات زوجه از سهم الارث محروم نخواهد شد. مهریه عند المطالبه است و زن چه در دوران زندگی و چه در صورت طلاق می تواند مهریه خود را مطالبه کند. حتی در صورتی که زن مرتکب رابطه نا مشروع و زنا محصنه و غیر محصنه شود و مرد قادر به اثبات آن شود زن از مهریه خود محروم نخواهد شد. نفقه ارتباطی با رابطه نا مشروع ندارد . وزن حتی در صورت ارتکاب به رابطه نا مشروع می تواند نفقه گذشته خود را دریافت کند.

هزینه وکیل روابط نامشروع چقدر است؟

هزینه وکیل روابط نامشروع به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سابقه و تجربه وکیل، پیچیدگی پرونده، محل رسیدگی به پرونده و نوع خدمات حقوقی که از وکیل درخواست می کنید. به طور کلی، گروه وکلای فروکیل با در نظر گرفتن توان مالی موکلین خود ب صورت اقساطی دریافت نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با هریک از شماره های ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷/۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

خلاصه مطلب

وکیل رابطه نامشروع می تواند در مواردی مثل اگر به اتهام رابطه نامشروع دستگیر شده اید، می توانید از وکیل روابط نامشروع کمک بگیرید تا از حقوق خود دفاع کند.

اگر به عنوان شاکی خصوصی، قصد شکایت از فردی را به اتهام رابطه نامشروع دارید، می توانید از وکیل روابط  نامشروع کمک بگیرید تا شکایت شما را به درستی تنظیم کند و در جریان رسیدگی به پرونده، از حقوق شما دفاع کند. اگر در پرونده ای که در آن به اتهام رابطه نامشروع مطرح شده است، به عنوان شاهد یا کارشناس دعوت شده اید، می توانید از وکیل روابط نامشروع کمک بگیرید تا در جریان رسیدگی به پرونده، حقوق شما رعایت شود.

5/5 - (4 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

تخفیف مجازات چیست و در چه صورتی شامل حال محکوم می شود؟

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد . که تخفیف  مجازات چیست؟ شامل چه افرادی می ‌شود؟ آیا برای جرایم خاصی فقط می‌ توان درخواست تخفیف کرد؟ شرایط اینکه تخفیف مجازات شامل…

بازدید: 58 نفر
1403/07/12
خواندن این مقاله

دادخواست حقوقی به چه معناست و آشنایی با انواع آن

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که دادخواست حقوقی چیست؟ تفاوت دادخواست حقوقی  با شکایت کیفری چیست آثار این دادخواست چیست و چه دعاوی را شامل می‌شود برای کسب اطلاعات در…

بازدید: 84 نفر
1403/07/02
خواندن این مقاله

وکیل زنای محصنه و غیر محصنه و بررسی صفر تا صد این موضوع

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح این نکته دارد که زنا چیست انواع زنا چیست؟ شرایط اثبات زنا و مجازاتی که در قانون و برای زنا در نظر گرفته شده چیست؟ برای دریافت…

بازدید: 346 نفر
1403/04/10
خواندن این مقاله

آشنایی ۰ تا ۱۰۰ شروط ضمن عقد و بررسی کامل آن

گروه وکلای فروکیل در ذیل این مقاله سعی در توضیح شروط ضمن عقد و نحوه اعمال این شروط و انواع آن و کاربرد و استفاده این شروط به شما مطالعه کننده محترم دارد. شروط ضمن عقد از…

بازدید: 789 نفر
1402/10/24
خواندن این مقاله

✓ شرح مراحل طلاق بر حسب ماهیت آن و تکلیف مهریه و نفقه و…

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی دارد به شما مطالعه کننده محترم  ماهیت انواع طلاق را توضیح و اطلاعات شما را در مورد این موارد تکمیل کند. تفاوت ماهیت مراحل طلاق توافقی با انواع دیگر…

بازدید: 1746 نفر
1402/09/19
خواندن این مقاله

✓دعاوی ملکی در کرج [ شکایات قراردادهای ملکی رو به ما بسپارید]

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح مسائل و نکات پیرامون دعاوی ملکی به شما مطالعه کننده محترم دارد یکی از انواع دعاوی حقوقی و گاهی کیفری دعاوی ملکی در کرج هستند. قوانین دعاوی…

بازدید: 223 نفر
1403/05/15
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09218529239 09426001202 09426001201