متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل لایحه نویسی با کمترین حق الوکاله در فروکیل

وکیل لایحه نویسی
  • 12 اسفند 1402
  • بروزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح این نکته دارد که وکیل لایحه نویسی چه کمکی می تواند به شما بکند لایحه چیست؟ و چه کاربردی در دعاوی دارد؟ ویژگی های یک لایحه خوب چه میباشد و تاثیر نوشتار  وکیل لایه نویسی در پیروزی در دعوای مطروحه به چه میزان میباشد؟

لایحه چیست؟

علاوه بر دفاعیاتی که طرفین دعوا به صورت شفاهی در دادگاه انجام میدهند دفاعیات طرفین ممکن است به صورت سند و نوشته های تحت عنوان لایحه به دادگاه ارائه شود که در این سند استدلال ها و دلایل حقوقی و استنادها نوشته می شود و چه بسا سرنوشت یک دعوا را تعیین خواهد کرد.  لایحه به نوشته مکتوبی گفته می شود که هر یک از طرفین دعوا اعم از خواهان یا خوانده دعوا می توانند در طول فرآیند دادرسی و تا قبل از ختم دادرسی تنظیم کنند و بر روی آن ، همه مطالبی را که می خواهند به اطلاع دادگاه برسانند ، قید کنند .

ویژگیهای یک لایحه خوب چیست؟

۱.لایحه قضایی و دفاعیه معمولا از جانب وکیل صورت می گیرد و حتی اگر هم در خصوص موضوع دعوا ، طرفین وکیل دادگستری انتخاب نکرده باشند ، می توانند برای تنظیم لایحه قضایی خود ، از خدمات حقوقی یا مشاوره تلفنی با وکیل لایحه نویسی استفاده کرده و تقاضای نگارش لایحه حقوقی نمایند .

۲.با این حال در صورتی که خود شخص بخواهد اقدام به تنظیم لایحه دفاعیه نماید ، حتما می بایست با لحاظ مسائل حقوقی ، لایحه را بنویسد و ضمن اینکه مطالب خود را به صورت مستدل نوشته ، آن را مستند به مواد قانونی مرتبط با دعوا نماید .

۳.لایحه دفاعیه تنظیم شده باید به صورت خلاصه و موجز تنظیم شود و از طول و تفصیل مطالب آن خودداری شود و جزییات اضافی غیر مرتبط با موضوع از آن حذف شود و صرفا اسناد و مدارکی ضمیمه لایحه شود که بر روند دادرسی موثر است .

۴.لازم است که حرمت قاضی دادگاه و طرف مقابل دعوا حفظ شده و صرفا با تکیه بر حقایق موجود و مواد قانونی ، حقوق قانونی را مطالبه نمود و از توهین ، تحقیر یا دروغ نسبت به دیگری خودداری شود ؛ چرا که این مطالب ممکن است ذهنیت قاضی را تحت تاثیر قرار دهد .

۵.لازم به ذکر است که در حال حاضر تنظیم لوایح قضایی با مراجعه به سامانه عدل ایران و به شیوه کاملا الکترونیکی انجام می شود و برای تنظیم لایحه قضایی و ثبت آن ، نیازی به مراجعه حضوری به دادگاه نمی باشد.

تفاوت لایحه و دادخواست چیست؟

تفاوت لایحه و دادخواست چیست؟

لایحه سندی است برای تنظیم دفاعیه در دادگاه در حالی که دادخواست یا همان فرم دادخواست برای دادخواهی و تنظیم شکایت علیه فرد حقیقی یا حقوقی مورد استفاده قرار میگیرد. عمده ترین تفاوت لایحه و دادخواست را می توان شامل موارد زیر دانست :

الف – زمانی که شخصی قصد اقامه دعوا در دادگاه حقوقی یا و سایر مراجع قضایی را دارد ، ابتدائا باید دادخواست یا شکواییه تنظیم کند . بر اساس این دادخواست یا شکواییه است که دادگاه ملزم به رسیدگی به خواسته و یا شکایت می شود و طرح دعوا را در دستور کار خود قرار می دهد .

هر چند دادخواست و شکواییه نیز می بایست به صورت مستند و مستدل تنظیم شود ، اما معمولا اطلاعاتی که بر روی برگه دادخواست یا شکواییه قید می شود به صورت خلاصه و مختصر است و دفاعیه و شرح دادن دادخواست توسط طرفین دعوا موکول می شود به اینکه در دادگاه حاضر بشوند و به صورت کامل از خود دفاع کنند . اینجا علاوه بر اینکه می توانند در دادگاه حاضر شوند و از خود دفاع کنند ، می توانند لایحه مکتوبی را نیز تهیه کرده و به قاضی ارائه دهند .

ب – تنظیم دادخواست و ارائه به دادگاه جهت رسیدگی به پرونده ، امری ضروری و الزامی است ؛ اما تنظیم لایحه الزامی نبوده و طرفین دعوا می توانند به همان صحبت های شفاهی که در جلسه رسیدگی به دعوا در دادگاه داشته اند ، اکتفا کنند .

در واقع به دلیل اینکه اصولا قاضی تمامی اظهارات طرفین دعوا و نکاتی را که در جلسه دادگاه ذکر کرده اند را در صورتجلسه قید می کند ، الزامی به ارائه لایحه قضایی مکتوب نیست ، اما به خاطر تکمیل مطالب و توجه دادن قاضی ممکن است اشخاصی بخواهند لایحه قضایی یا لایحه دفاعیه تنظیم کنند .

تاثیر نوشتار لایحه توسط وکیل لایحه نویسی

زمانی که احتیاج به نوشتن یک لایحه تخصصی برای دادگاه یا دادسرا داریم قطعاً نحوه نگارش یک وکیل متخصص با افراد عادی که علم حقوق چندانی ندارند و به رویه ها و قوانین آشنایی کامل ندارند متفاوت خواهد بود به همین دلیل بهتر است زمانی که احتیاج به یک وکیل لایحه نویسی داشتیم نوشتار آن را به وکیل متخصص در فردیس بسپارید برای این هم گروه وکلای فروکیل با شماره تلفن ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ کمک شایانی به شما خواهد کرد.

تاثیر نوشتار لایحه توسط وکیل لایحه نویسی

وکیل لایحه نویسی کیست؟

وکیل لایحه نویسی  در واقع همان وکیل پایه یک دادگستری می باشد که به شما در نوشتن لایحه به صورت تخصصی کمک خواهد کرد وکیل لایحه نویسی به صورت تخصصی در نوشتن لایحه برای دادگاه های حقوقی و کیفری و غیره فعالیت کرده و بعد از شنیدن مشکل شما با توجه به اسناد و مدارک و استدلال ها و استنادهای علمی و قانونی و عرفی برای شما یک لایحه تخصصی خواهد نوشت.

وکیل لایحه نویسی در فروکیل

گروه وکلای فروکیل با توجه به نیاز جامعه به نوشتن لایحه تخصصی و کاربردی شما را در این امر یاری خواهد کرد اگر دچار مشکل شد و نیازمند نوشتن لایحه تخصصی بودید یا اینکه می‌خواهید خودتان دعاوی را پیگیری کنید و در کنارش از لایحه‌های وکیل متخصص نیز استفاده کنید. گروه وکلای فروکیل این امکان را برای شما در نظر می‌گیرد. برای ارتباط تلفنی با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید با شماره۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ /۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی گرفته یا به صورت حضوری به دفتر وکالت در فردیس ما به آدرس فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید.

وکیل لایحه نویسی با کمترین حق الوکاله

گروه وکلای فروکیل توان مالی موکل خود را در نظر گرفت و با توجه به نیاز آنها بهترین و کامل‌ ترین و تخصصی‌ ترین لایحه مورد نیاز را به آنها تقدیم خواهد کرد. برای ارتباط با وکلای متخصص و کارشناسان ما در زمینه لایحه نویسی گروه وکلای فروکیل میتوانید با شماره های ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ و ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط بگیرید .

خلاصه مطلب:

لایحه نوشته‌ای از تخصصی که در محاکم قضایی علاوه بر دفاع شفاهی استناد و استفاده خواهد شد برای نوشتن این سند و نوشته به صورت تخصصی بهترین شخصی که می‌تواند این کار را به نحو احسن برای شما انجام دهد وکیل لایحه نویسی می‌باشد گروه وکلای فروکیل با شماره تلفن ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ /۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ این امر را برای شما انجام خواهند داد.

5/5 - (2 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

مشاوره حقوقی رایگان [۲۴ ساعته] ✓ با بهترین وکلای تهران و کرج ۱۴۰۳

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته یکی از پرکاربرد ترین خدمات حقوقی مشاوره حقوقی رایگان می باشد گروه وکلای فروکیل در جهت خدمت رسانی به مردم یکی از خدمات اصلی خود را مشاوره حقوقی رایگان قرار داده این…

بازدید: 638 نفر
1402/11/04
خواندن این مقاله

وکیل در مارلیک با تخصص در تمامی زمینه ها

بسیار پیش می‌آید که افراد در روابط مالی یا غیرمالی خویش با یکدیگر دچار مشکل و اختلاف شده و به دنبال کمک و راهنمایی از متخصص در این زمینه می‌گردند. شخصی که می‌تواند در این زمینه به…

بازدید: 824 نفر
1402/06/18
خواندن این مقاله

وکیل چک در فردیس و آشنایی با مزایای مشاوره با آن

چک یکی از اسنادی است که روزانه توسط افراد زیادی صادر می‌شود. مسائل حقوقی چک بسیار زیاد است و باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات قانونی برای افرادی که آن را صادر می‌کنند شده است. وکیل…

بازدید: 927 نفر
1402/05/24
خواندن این مقاله

✓آشنایی با وکیل پایه یک دادگستری ✓درصد بالای موفقیت پرونده حقوقی

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره…

بازدید: 136 نفر
1403/03/23
خواندن این مقاله

وکیل ثبت احوال و معرفی بهترین وکیل و متخصص در این زمینه

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در پاسخگویی به سوالات افرادی دارد که به دنبال تغییر اسم یا تغییر فامیلی خود یا حتی تغییر سن در شناسنامه خود هستند. به صورت کلی هر تغییراتی که…

بازدید: 280 نفر
1403/01/20
خواندن این مقاله

وکیل در اندیشه و ملارد با سابقه و تبحر بالا

در اندیشه و ملارد نیز همانند سایر شهرستان های اطراف تهران، مشکلات حقوقی رو به افزایش بوده و افراد را به آن واداشته که مراجعات مکرر برای پیگیری پرونده خود به دادگاه حقوقی، کیفری داشته باشند. غالبا…

بازدید: 733 نفر
1402/07/03
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239