متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل مواد مخدر متخصص با سابقه کار بالا

وکیل مواد مخدر
  • 4 اسفند 1402
  • بروزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
  • 9 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریریه فروکیل

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در شناسایی بهترین وکیل مواد مخدر در تهران و کرج به شما دارد و اینکه جرایم مواد مخدر شامل چه مواد و چه جرایمی می‌شود و مجازات‌های تعیین شده برای این جرایم چه مجازات‌هایی هستند . اگر درگیر این مشکل شدیم به سراغ چه وکیلی برویم و…..

به طور کلی در این مقاله در مورد جرایم مربوط به مواد مخدر و قوانین جامعه خود در مورد مواد مخدر و اینکه چه وکیلی در این مورد بهترین نتیجه را می‌گیرد و تاثیر حضور وکیل مواد مخدر در این قبیل پرونده‌ها صحبت خواهیم کرد.

جرایم مربوط به مواد مخدر

یکی از معضلات جامعه امروزی جرایم مربوط به مواد مخدر می‌باشد که این جرایم از قبیل تولید مواد مخدر توزیع مواد مخدر نگهداری آن استفاده از آن و قاچاق مواد مخدر می‌باشد این جرایم را می‌توان به صورت زیر تعریف کرد: جرایم مربوط به مواد مخدر عبارت است از هرگونه کشف ،ساخت و تبدیل تغییر شکل و ماهیت ماده‌ای و به شکل مواد مخدر درآوردن آن ،هرگونه نقل و انتقال آن ،وارد کردن ،صادر کردن ،توضیح حمل و ارسال خرید و فروش مخفی کردن و نگهداری و استعمال یا مداخله در جرم به صورت مشارکت، معاونت ،مباشرت و غیره در مواد مخدر است.

بهترین وکیل مواد مخدر در تهران و کرج

زمانی که دچار مشکلی در این زمینه شدید و به دنبال بهترین وکیل مواد مخدر بودید  ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم که با استفاده از وکیل مواد مخدر به صورت تخصصی شما را در این امر یاری می‌کنند برای ارتباط با وکیل مواد مخدر در فروکیل شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ / ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط تلفنی با وکیل کیفری در فردیس داشته باشید.

ویژگی‌های وکیل مواد مخدر چیست؟

  • وکیل مواد مخدر وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد
  • ابتدای امر صحبت‌ها و شواهد و مدارک شما را بررسی کند.
  • بهترین راه برای دفاع از حق و حقوق شما در محاکم را انتخاب کند.
  • با تکیه بر علم و دانش و تجربه‌ای که در این زمینه به دست آورده اقدامات لازم را به عمل آورد.

وکیل مواد مخدر با حق وکاله قسطی

اگر دچار چالشی در این زمینه شدید و به دنبال وکیلی بودید که این مشکل را برای شما حل کند پیشنهاد ما به شما گروه وکلای فروکیل است زیرا متخصصین در گروه وکلای فروکیل با توجه به وضعیت اقتصادی موکل خود مناسب‌ ترین حق الوکاله را برای او در نظر گرفته و به صورت اقساطی از او دریافت می‌کنند. برای ارتباط با وکیل مواد مخدر شما می‌توان با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط گرفته و مشاوره تلفنی کیفری رایگان دریافت نمایید.

وکیل مواد مخدر به صورت آنلاین

گاهی بعضی افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پرونده‌های مواد مخدر می‌شوند و به دنبال یک وکیل متخصص می‌گردند از آنجایی که رفت و آمد برای آنها دشوار است یا در شهرستان‌های سراسر کشور زندگی می‌کنند و به دنبال وکیلی در تهران یا کرج هستند یا پرونده‌های آنها در تهران و کرج می‌باشد و به دنبال وکیلی هستند که از راه دور وکالت آنها را بپذیرد گروه وکلای فروکیل با در نظر گرفتن این موضوع امکان ارتباط به صورت آنلاین با وکلای متخصص خود را نیز برای این افراد فراهم نموده است.

مجازات تعیین شده برای حمل و نگهداری مواد مخدر در قانون:

طبق قانون مبارزه با مواد مخدر که یک قانون خاص هست  مواد قانونی آن مجازات‌های مرتبط با هر یک از مواد مخدر رایج را به شرح زیر  نام برده است .

ماده ۳- هرکس بذر یا گرز خشخاش یا بذر یا برگ کوکا و یا بذر شاهدانه را نگهداری، مخفی و یا حمل کند به یک میلیون تا ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی‌و یک تا هفتاد ضربه شلاق محکوم خواهد شد، در مورد بذر شاهدانه قصد تولید مواد مخدر از آنها باید احراز شود.

وکیل مواد مخدر به صورت آنلاین

‌ماده ۴- هرکس بنگ، چرس، تریاک، شیره، سوخته و یا تفاله تریاک را به هر نحوی به کشور وارد و یا به هر طریقی صادر و ارسال نماید یا مبادرت به‌تولید، ساخت، توزیع یا فروش کند یا در معرض فروش قرار دهد با رعایت تناسب و با توجه به مقدار مواد مذکور به مجازاتهای زیر محکوم می‌شود:

  • تا پنجاه گرم، تا چهارمیلیون ریال جریمه نقدی و تا پنجاه ضربه شلاق.
  • بیش از پنجاه گرم تا پانصد گرم، از چهارمیلیون تا پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و در صورتی که دادگاه لازم‌بداند تا سه سال حبس.
  • بیش از پانصد گرم تا پنج کیلوگرم، از پنجاه میلیون ریال تا دویست میلیون ریال جریمه نقدی و پنجاه تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و سه تا پانزده سال‌حبس.
  • بیش از پنج کیلوگرم، اعدام و مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم.

‌تبصره – هرگاه محرز شود مرتکبین جرائم موضوع بند ۴ این ماده برای بار اول مرتکب بی‌بضاعت هرساله توسط دولت تأمین خواهد شد.

‌تبصره ۳- دولت مکلف است برای احیاء و ایجاد اردوگاه‌های بازپروری معتادین به مواد مخدر اقدام لازم را بعمل آورد.

این جرم شده و موفق به توزیع یا فروش آنها هم نشده و مواد،‌بیست کیلو یا کمتر باشد دادگاه با جمع شروط مذکور آنها را به حبس ابد و هفتاد و چهار ضربه شلاق و مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی‌متعارف برای خانواده آنها محکوم می‌نماید. در اوزان بالای بیست کیلوگرم مرتکبین تحت هر شرایطی اعدام می‌شوند.

‌ماده ۵- هرکس تریاک و دیگر مواد مذکور در ماده ۴ را خرید، نگهداری، مخفی یا حمل

کند با رعایت تناسب و با توجه به مقدار مواد و تبصره ذیل همین‌ماده به مجازاتهای

زیر محکوم می‌شود:

  • تا پنجاه گرم، تا سه میلیون ریال جریمه نقدی و تا پنجاه ضربه شلاق.
  • بیش از پنجاه گرم تا پانصد گرم، پنج تا پانزده میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا هفتاد و چهارضربه شلاق.
  • بیش از پانصد گرم تا پنج کیلوگرم، پانزده میلیون تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و چهل تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و دو تا پنج سال حبس.
  • بیش از پنج کیلوگرم یا بیست کیلوگرم، شصت تا دویست میلیون ریال جریمه نقدی و پنجاه تا هفتاد و چهار ضربه شلاق و پنج تا ده سال حبس و در‌صورت تکرار برای بار دوم علاوه بر مجازاتهای مذکور، به جای جریمه مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم، و‌برای بار سوم اعدام و مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم.
  • بیش از بیست کیلوگرم تا یکصد کیلوگرم، علاوه بر مجازات مقرر در بند ۴ به ازاء هر کیلوگرم دو میلیون ریال به مجازات جزای نقدی مرتکب اضافه‌می‌گردد و در صورت تکرار اعدام و مصادره اموال به استثناء هزینه زندگی متعارف برای خانواده محکوم.
  • بیش از یکصد کیلوگرم، علاوه بر مجازات جریمه نقدی و شلاق مقرر در بندهای ۴ و ۵ حبس ابد و در صورت تکرار اعدام و مصادره اموال به‌استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم.

‌تبصره – «‌مرتکبین جرائم فوق چنانچه به صورت زنجیره‌ای عمل کرده باشند و مواد برای مصرف داخل باشد مشمول مجازاتهای ماده ۴ خواهند بود و‌چنانچه یکی از دو شرط موجود نباشد به مجازاتهای این ماده محکوم می‌گردند.

ماده ۸- هرکس هروئین، مرفین، کوکائین، و دیگر مشتقات شیمیائی مرفین و کوکائین را وارد کشور کند، یا مبادرت به ساخت، تولید، توزیع، صدور،‌ارسال، خرید و فروش نماید و یا در معرض فروش قرار دهد و یا نگهداری، مخفی یا حمل کند با رعایت تناسب و با توجه به میزان مواد به شرح زیر‌مجازات خواهد شد:

  • تا پنج سانتی گرم، از پانصد هزار ریال تا یک میلیون ریال جریمه نقدی و بیست تا پنجاه ضربه شلاق.
  • بیش از پنج سانتی گرم تا یک گرم، از دو میلیون تا شش میلیون ریال جریمه نقدی و سی تا هفتاد ضربه شلاق.
  • بیش از یک گرم تا چهار گرم، از هشت میلیون تا بیست میلیون ریال جریمه نقدی و دو تا پنج سال حبس و سی تا هفتاد ضربه شلاق.
  • بیش از چهارگرم تا پانزده گرم، از بیست میلیون تا چهل میلیون ریال جریمه نقدی و پنج تا هشت سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.
  • بیش از پانزده گرم تا سی گرم، از چهل میلیون تا شصت میلیون ریال جریمه نقدی و ده تا پانزده سال حبس و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق.
  • بیش از سی گرم، اعدام و مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم.

‌تبصره ۱- هرگاه محرز شود مرتکب جرم موضوع بند (۶) این ماده برای بار اول مرتکب این جرم شده و موفق به توزیع یا فروش آن هم نشده در صورتی‌که میزان مواد بیش از یکصد گرم نباشد با جمع شروط مذکور یا عدم احراز قصد توزیع یا فروش در داخل کشور با توجه به کیفیت و مسیر حمل، دادگاه‌به حبس ابد و مصادره اموال به استثناء هزینه تأمین زندگی متعارف برای خانواده محکوم، حکم خواهد داد.

‌تبصره ۲- در کلیه موارد فوق چنانچه متهم از کارکنان دولت یا شرکتهای دولتی و شرکتها و مؤسسات وابسته به دولت باشد، علاوه بر مجازاتهای مذکور‌در این ماده به انفصال دائم از خدمات دولتی نیز محکوم خواهد شد.

آیا اعتیاد جرم است؟

آیا اعتیاد جرم است؟

بر طبق قانون مبارزه با مواد مخدر این چنین جرم انگاری شده است که در ماده ۱۵ تعریف شده است که   اعتیاد جرم است. ولی به کلیه معتادان اجازه داده می‌شود، به مراکز مجازی که از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص‌می‌گردد مراجعه و نسبت به درمان و بازپروری خود اقدام نمایند.

‌تبصره ۱- معتادان مذکور در طول مدت درمان و بازپروری از تعقیب کیفری جرم اعتیاد معاف می‌باشند.

‌تبصره ۲- هزینه‌های تشخیص، درمان، دارو و بازپروری توسط شخص معتاد براساس تعرفه‌های مصوب به واحدهای ذیربط پرداخت می‌شود و‌هزینه‌های مربوط به معتادان

خلاصه مطلب: حمل و نگهداری و فروش مواد مخدر در قانون جرم انگاری شده و برای آن مجازات‌های سنگینی نیز در نظر گرفته‌اند که در مقاله مذکور در مورد آن صحبت شده اگر دچار پرونده‌ای از این قبیل شدید می‌توانید با گروه وکلای فروکیل ارتباط گرفته و مشاوره تلفنی رایگان شوید یا به وکلای ما وکالت در پرونده خود را بسپارید. دفتر وکالت در فردیس واقع در فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ می‌باشد و برای ارتباط تلفنی نیز می‌توانید با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ نیز ارتباط بگیرید.

4.9/5 - (17 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

وکیل چک در فردیس و آشنایی با مزایای مشاوره با آن

چک یکی از اسنادی است که روزانه توسط افراد زیادی صادر می‌شود. مسائل حقوقی چک بسیار زیاد است و باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات قانونی برای افرادی که آن را صادر می‌کنند شده است. وکیل…

بازدید: 1239 نفر
1402/05/24
خواندن این مقاله

وکیل در اندیشه و ملارد با سابقه و تبحر بالا

در اندیشه و ملارد نیز همانند سایر شهرستان های اطراف تهران، مشکلات حقوقی رو به افزایش بوده و افراد را به آن واداشته که مراجعات مکرر برای پیگیری پرونده خود به دادگاه حقوقی، کیفری داشته باشند. غالبا…

بازدید: 1045 نفر
1402/07/03
خواندن این مقاله

مشاوره حقوقی در فردیس به صورت رایگان

قبل از انجام هر کار حقوقی، دریافت مشاوره حقوقی بسیار اهمیت دارد. یکی از مهمترین توصیه ما این است که اگر قصد دارید در فردیس کارهای حقوقی خود را با موفقیت جلو ببرید از  مشاوره حقوقی استفاده کنید…

بازدید: 3246 نفر
1402/05/15
خواندن این مقاله

وکیل کلاهبرداری و معرفی بهترین آن در فردیس و کرج

گروه کلای فروکیل در قالب این مقاله سعی دارد به شما مطالعه کننده محترم اطلاعاتی در مورد وکیل کلاهبرداری و مجازات آن و وصف کیفری آن و اینکه چه رفتارهای کلاهبرداری محسوب می‌شود و اینکه برای کلاهبرداری…

بازدید: 778 نفر
1402/11/04
خواندن این مقاله

وکیل کیفری در ملارد و اهمیت داشتن آن در پرونده های حقوقی

در ابتدا باید بدانیم که مسائل کیفری چه تفاوتی با مسائل حقوقی دارند برای این امر گروه وکلای فروکیل برای شما مقاله‌ای تهیه کرده که شما در مورد مسائل حقوقی و کیفری خود آگاهی کامل داشته باشید…

بازدید: 761 نفر
1402/11/10
خواندن این مقاله

وکیل پایه یک دادگستری تهران✓ (با بالاترین درصد موفقیت)

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره…

بازدید: 503 نفر
1403/03/23
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09218529239 09426001202 09426001201