متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

محتوایی که می خوانید...

✓آشنایی با وکیل پایه یک دادگستری ✓درصد بالای موفقیت پرونده حقوقی

 

(وکیل پایه یک دادگستری در تهران و کرج)

  • مشاوره حقوقی رایگان برای موکلین محترم در تهران و کرج
  • تنها با شمارگیری شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷/۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ مشاوره تلفنی رایگان با وکیل متخصص داشته باشید
  • مشاوره های تخصصی با وکلای متخصص در زمینه های مختلف خانواده،کیفری ، حقوقی ،اداره کار و ثبتی و …
  • مشاوره حضوری با کمترین هزینه
  • قبول وکالت دعاوی شما با حق الوکاله اقساطی
  • برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 09426001202 و یا شماره همراه 09197969367 یا 09218529239 تماس حاصل فرمایید.
وکیل پایه یک دادگستری
  • 23 خرداد 1403
  • بروزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۳
  • 27 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

محتوایی که می خوانید

+
محتوایی که می خوانید...

گروه وکلای فروکیل در قالب  این مقاله سعی در توضیح نکته به شما مطالعه کننده محترم دارد که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ چرا زمانی که دچار چالش و تنشی در زمینه‌های حقوقی ،کیفری ،خانواده ثبتی اداره کار و غیره می‌ شویم باید به وکیل پایه یک دادگستری مراجعه نماییم؟ تاثیر حضور وکیل در پرونده‌ها به چه صورت است؟

بهترین وکیل پایه دادگستری کیست؟ برای دریافت مشاوره با وکیل متخصص با چه شماره ‌ای تماس بگیریم؟ و ویژگی‌ های وکیل پایه یک دادگستری خوب چه چیزی است؟ وظایف وکیل در مقابل موکلش چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد به مقاله زیر را با دقت مطالعه کرده برای اطلاعات بیشتر می ‌توانید با هر یک از شماره‌های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که ابتدا در آزمون کارآموزی کانون وکلای دادگستری پذیرفته شود و پس از پایان دوره کارآموزی در آزمون کانون وکلا نیز قبول شود و آن را پشت سر بگذارد. درست است که هر فردی می تواند بدون استخدام کردن و کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری به مراجع قضایی مراجعه کند و دادخواست ارائه دهد و یا پرونده اش را مورد پیگیری قرار دهد. اما از آن جایی که یک شهروند عادی  با قوانین اشنایی ندارد و از دانش حقوقی کافی برخوردار نیست در بیشتر موارد ممکن است که این شهروند عادی در دعوا به طور کامل به حق قانونی خود نرسد یا در دعوا شکست بخورد. درست به همین دلیل است که بهتر است هر شهروندی که وارد یک پرونده قضایی می شود و مشکل حقوقی دارد یک وکیل زبده را انتخاب کند و با او مشورت کند و کار را به او بسپارد تا شانس موفقیتش در دعوا بیشترشود و احتمال شکستش کم شود. هرفردی که در رشته های فقه و حقوق یا حوزه دوره ی تحصیلات خود را به پایان رسانده باشد باید در آزمونی به نام آزمون وکالت که کانون وکلای دادگستری آن را برگزار می کند، شرکت کند و در آن موفق شود. پس از این که فرد مورد نظر در آژمون وکالت کانون وکلای دادگستری شرکت کرد و پذیرفته شد پروانه کارآموزی خود را دریافت می کند. و از این جا دوره ی کاراموزی او زیر نظر کانون وکلا آغاز می شود. او باید مدتی را به آموزش وکالت بگذراند و کارآموزی کند. پس از اینکه موفق شد دوره ی کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارد نوبت به آزمون نهایی کانون وکلا می شود که باید درآن شرکت کند این آزمون اختبار نامیده می شود و دو مرحله دارد مرحله ی شفاهی و مرحله ی کتبی  و اگر در این دو آزمون پذیرفته شود پروانه وکالت پایه یک دادگستری را به دست می آورد

اکنون که می دانیم وکیل پایه یک دادگستری کیست ببینیم او چه تفاوتی با وکیل قوه قضاییه دارد؟ به طور کلی در ایران هر سال آزمون وکالت از سوی دو نهاد برگزار می شود. مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری. کسی که در یکی از این دو آزمون پذیرفته شود باید دوره کارآموزی را با موفقیت پشت سر بگذارد و پس از آن در آزمون نهایی شرکت کند و پروانه وکالت خود را دریافت کند. پس می توانیم بگوییم وکیل قوه قضاییه وکیلی است که در آزمون وکالت قوه قضاییه قبول شده و سپس دوره ی کار آموزی را طی کرده و در آزمون وکالت نمره قبولی به دست آورده

اما وکیل پایه یک دادگستری چه تفاوتی با کارآموز وکالت دارد ؟ کارآموز وکالت کسی است که دارای پروانه ی کارآموزی وکالت است و در آمزمون وکلای دادگستری شرکت کرده و در آن قبول شده است و دارای پروانه ی کار آموزی است اما هنوز در آزمون اختبار پذیرفته نشده است و وکیل پایه یک دادگستری نیست

حدود اختیارات کارآموز وکالت از وکیل پایه یک دادگستری محدودتر است. اما وکیل پایه یک دادگستری دوره ی کارآموزی را با موفقیت گذرانده و در آزمون اختبارکه از طرف کانون وکلا برگزار می شود پذیرفته شده است.

 وظایف وکیل پایه یک دادگستری چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری بایستی قبل از مطرح کردن دعوا برای موکل خود و بعد از آن در تمامی مراحل بازپرسی، به منظور اعمال صلح و سازش بین دو طرف پرونده تمام سعی خود را بکند

وکیل پایه یک دادگستری  وظیفه دارد که متن وکالت و قولنامه مالی با موکل خود را به شیوه کاملاً روشن و با درج دقیق میزان دستمزد منعقد نماید و یک کپی از آن را در اختیار موکل خود قرار دهد.

وکیل بایستی در برابر کلیه مدارکی که از موکل خود اخذ می نماید، به او رسید دهد

وکیل از اخذ هر نوع پول، مال یا سند از موکل خود، افزون بر آنچه که در قرارداد قید شده است، بایستی اجتناب نماید.

وکیل وظیفه دارد بعد از منعقد نمودن قرارداد، به تنظیم شکوائیه، دادنامه و لایحه های مربوط به پرونده حقوقی موکل بپردازد.

در پایان وکیل پایه یک وظیفه دارد که تمامی بخش نامه های مرتبط با پرونده قضایی موکل مخصوصاً رأی صادره را در مهلت قانونی، اخذ و مشاهده نموده و موکل را از این موارد مذکور آگاه نماید‌.وکیل پایه یک دادگستری به سبب دانش حقوقی و گذشتن از مراحل سخت آزمون های متعدد حرفه ای تر از سایر وکلای دیگر به وظایف خود عمل خواهند کرد. چه مشاوره و چه وکالت فرقی در اصل موضوع ندارد و وکیل پایه یک دادگستری در هر زمینه ای به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. وظیفه اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین شیوه و راهکار را برای موکلین خود در نظر بگیرند. وظیفه دیگر وکیل این است که با شرافت و با وجدان کاری کارهای مربوط به موکل خود را انجام دهد. داشتن وجدان کاری و شرافت کاری در امر وکالت و به کار بردن همه دانش و مهارت در انجام امور موکل خود به کار گیرد. وکیل پایه یک دادگستری در مراسم تحلیف سوگند یاد می کند که به تمامی وظایف خود عمل خواهد کرد. به هر حال وظایف وکلای پایه یک دادگستری به شرح موارد زیر است؛

وکیل پایه یک  دادگستری موظف است در متن وکالت نامه تمامی موارد را به طور صریح و کاملا واضح بازگو نماید و موکل خود را در هر موضوعی کاملا روشن سازد. از جمله هزینه وکالت، نوع وکالت، حدود اختیارات و غیره ..

وکیل پایه یک در صورت قبول وکالت موظف است در تمامی جلسات دادرسی و در مواقع لزوم حضور به عمل بیاورد.

وکیل پایه یک موظف است که در صورت ابلاغ هر حکمی یا انجام هر مرحله ای در روند پرونده موکل خود را باخبر سازد.

وکیل مربوطه در صورت دریافت هر سند و مدرکی از موکل خود به وی رسید رسید.

وکیل پایه یک باید کم هزینه ترین و بهترین راه را برای موکل خود در نظر بگیرد و در دفاع از موکل خود تمامی منافع او را در نظر بگیرد.

وظایف وکیل پایه که دادگستری

انواع وکیل پایه یک دادگستری به چه صورت است؟

انواع وکیل در قانون به چند دسته تقسیم می شود، وکیل دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه انواع وکیل در قانون است. وکیل دادگستری همان وکیل پایه یک دادگستری است که به تفصیل در خصوص نحوه دریافت عنوان مربوطه سخن گفته شد. وکیل مدنی نیز وکیلی است که برای امور مدنی به وکیل مدنی مراجعه خواهد شد و اما وکیل مع الواسطه وکیلی است که فرد شرایط لازم برای انتخاب وکیل را ندارد و در نتیجه این امر به وکیل یا فرد دیگری سپرده خواهد شد تا به نیابت و از جانب وی وکیل انتخاب نماید. مانند زمانی که فرد در زندان است و احتیاج به وکیل پایه یک دادگستری دارد که برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا قرارداد وکالت را با وکیل امضا نماید که در این حالت وکیل مع الواسطه انتخاب شده است. البته این عناوین برای افراد عادی زیاد مهم نیست و ممکن است اصول اخذ وکالت را در هر یک از حالات فوق بدانند اما نام حقوقی آن را ندانند. اما وکیل خود بر اقسام مختلفی است که در متن زیر به آن خواهیم پرداخت.

وکیل انتخابی؛ همانطور که از اسم آن مشخص است وکیل انتخابی وکیلی است که به انتخاب خود فرد یا موکال انتخاب می شود و وکالت نامه بدون واسطه و اجباری بین موکل و وکیل امضا خواهد شد. یکی از روش های معمول در انتخاب وکیل همین وکیل انتخابی است و بیشتر متقاضیان وکالت خود را از این قسم انتخاب خواهند کرد.

وکیل تسخیری؛ منظور از وکیل تسخیری وکیلی است که در دعاوی کیفری مشغول به فعالیت حرفه ای است. در دادگاه و دادسرای کیفری لزوم حضور وکیل برای متهم لازم و ضروری است و به نوع اجباری است و افراد بایستی اقدام به انتخاب وکیل نمایند اما در صورتی که فرد به علت عدم بضاعت مالی قادر به انتخاب و اختیار وکیلی نباشد خود دادگاه در میان وکلای دادگستری اقدام به انتخاب وکیلی در حیطه کیفری برای قبول وکالت خواهد کرد که به صورت رایگان وکالت متهم را قبول نماید و اقدام به دفاع از متهم نماید.

وکیل معاضدتی؛ همانطور که گفته شد طبق قانون بایستی همه افراد در دعاوی قضایی چه مدنی و کیفری باید وکیل داشته باشند و دفاعیه های خود را به کمک وکیل انجام دهند. اما ممکن است برخی افراد به دلیل عدم تمکن مالی از پس هزینه های وکالت بر نیایند در نتیجه برای اخذ وکیل و وکالت اقدامی انجام ندهند. پس با توجه به این قانون اساس صلاحدید کانون وکلا فردی به عنوان وکیل برای فرد انتخاب خواهد شد. به وکیلی که با چنین روشی انتخاب می شود وکیل معاضدتی گفته می  گویند.

وکیل اتفاقی؛ وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق و رشته های مرتبط باشد ولی هنوز اجازه وکالت نداشته باشد و دوره های خاص را نگذرانده باشد. اما به طور اتفاقی در روند دعاوی افراد نزدیک و خویشاوندان خود قرار گرفته است و در این حالت از سوی قانون اجازه پیگیری دعاوی مربوطه و دفاعیه را خواهد داشت. این افراد برای این مورد خاص و برای یک دعوا خاص اجازه یا پروانه وکالت دریافت می کنند در حالتی که هنوز دوره کارآموزی را نگذرانده و در آزمون نیز شرکت نکرده اند.

اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه های است که باید پرداخت شود سپس اقدامات لازم را انجام داد.

وکیل حمایتی؛ وکیل حمایتی یا وکیل ایثارگران وکیلی است که موضوعات حقوقی و قضایی بسیجیان و افراد ایثارگر را بر عهده خواهد گرفت. این وکلا در قانون حمایت قضایی و قانون سپاه در حمایت از مشکلات حقوقی بسیجیان در مراجع قضایی اقدام به قبول وکالت خواهد کرد.وکیل قوه قضاییه؛ تمامی افرادی که در مراکز امور کارشناسان قوه قضاییه و با مشاوره حقوقی پروانه وکالت دریافت کرده باشند وکیل قوه قضاییه گفته می شود که در متن فوق در این باره بحث و گفت و گو شد همانطور که گفته شد وکلایی که در آزمون کانون وکالت پذیرفته شده اند و مشغول گذراندن دوره کارآموزی هستند وکیل کارآموز گفته می شود که عرفا به عنوان وکیل شناخته می شود اما برخی از اختیارات وکیل پایه یک دادگستری را نخواهد داشت..

حوزه‌هایی که وکیل پایه یک دادگستری در آن فعالیت می‌کند

وکیل پایه یک دادگستری در حوزه های مختلفی قادر به قبول وکالت است اما برخی از حوزه های فعالیتی که وکیل دادگستری در آن قبول وکالت خواهد کرد به شرح زیر است:

وکیل خانواده؛ هر موضوعی که به امور خانواده و دادگاه خانواده مربوط شود وکیل پایه یک دادگستری قادر به قبول وکالت خواهد بود و متقاضیان وکالت خود را به وکیل مربوطه بسپارند. موضوعاتی چون انواع طلاق، حضانت فرزندان، دریافت مهریه، انحصار وراثت و نفقه و غیره مربوط به حیطه خانواده می باشد.

وکیل ملکی؛ وکیل ملکی وکیلی است که در زمینه همه دعاوی ملکی مشغول به فعالیت باشد تنظیم سند رسمی، وقف، سرقفلی، الزام به اخذ پایان کار و قرارداد اجاره و غیره از جمله دعاوی ملکی است که مربوط به حیطه کاری وکیل ملکی است.

وکیل مهاجرت؛ یکی از مواردی که در سال های اخیر بسیار مورد پیگیری قرار گرفته است پیدا کردن وکیل مهاجرت است که وکیل مربوطه در خصوص مهاجرت و تمامی مسائل مربوط به آن فعالیت دارد.

وکیل مالیاتی؛ وکیل مالیاتی از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی برای دعاوی مالیاتی انتخاب خواهد داشت.

وکیل ثبت احوال؛ هر موردی که مربوط به ثبت احوال باشد مانند تغییر نام و نام خانوادگی و یا اخذ گواهی فوت یا حذف نام همسر شناسنامه و غیره در حوزه فعالیت وکیل ثبت احوال است.

وکیل شرکت ها؛ یکی از حیطه هایی که اشخاص حقوقی به دنبال اخذ وکالت وکیل شرکت ها هستند.

وکیل چک و سفته؛ هر فعالیت مربوط به اسناد تجاری و بانکی مربوط به حیطه کاری وکیل چک و سفته است.

وکیل کیفری؛ هر پرونده ای که در حوزه و حیطه کیفری قرار بگیرد در تخصص وکیل کیفری است که خود به شاخه های مثل وکیل قتل، وکیل جرایم اقتصادی و غیره تقسیم می شود.

برای انتخاب هر یک از وکلای فوق الذکر لازم است تا افراد با توجه به ویژگی هایی و روش هایی وکیل مد نظر خود را انتخاب نمایند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری در تهران با هدف پیشبرد پرونده‌های حقوقی موکلین خود، به کار خود ادامه می‌دهند. این وکیلان، با داشتن تجربه و دانش لازم در حوزه حقوق، به دفاع از حقوق موکلین خود در امور مختلفی از جمله دعاوی کیفری، غیرحقوقی، خانوادگی و… می‌پردازند.

وکیل پایه یک دادگستری تهران، با تلاش فراوان خود، به ایجاد عدالت و کاهش بزهکاری در جامعه کمک می‌کند. آن‌ها با وجدان کاری و رعایت اصول حقوقی، به دفاع از حقوق موکلین خود می‌پردازند. همچنین، وکیلان پایه یک دادگستری تهران، با داشتن آگاهی به رویه ‌های دقیق تحقیقاتی و قضایی، قادر به ارائه بهترین راهکارهای حقوقی به موکلین خود هستند.اگرچه هر فردی می‌تواند بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری اقدام به شکایت و دفاع در مراجع قضایی نماید، اما بدون شک حضور وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند بهترین و موثرترین راهکار برای موفقیت پرونده باشد. وکیلان پایه یک دادگستری تهران، با توانایی‌های حرفه‌ای خود، می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهند و هزینه‌های اضافی یا خسارات احتمالی را جلوگیری کنند.

گروه وکلای فروکیل در تهران، با داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، به ارائه خدمات حقوقی در تمامی زمینه‌های حقوقی، از جمله حقوق خانواده، تجاری، کیفری و… می‌پردازد. این گروه با توجه به سابقه موفقیت ‌های خود در حوزه حقوقی، متعهد است تا پرونده‌های شما را با بهترین راهکارهای حقوقی پیگیری کرده و در برابر بی عدالتی از شما دفاع کند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در کرج کیست؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری وکیلی است که در رشته حقوق یا فقه و حقوق تحصیل کرده و  در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری موفق به اخذ نمره قبولی شده است. این وکلا بعد از گذراندن دوره کارآموزی و قبول شدن در آزمون اختبار کانون وکلا پروانه وکالت پایه یک خود را دریافت کرده و در حوزه وکالت شروع به خدمت می کنند.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در کرج بر تمامی قوانین حقوقی و کیفری تسلط و اشراف کاملی دارد و در پیگیری و رسیدگی به دعاوی در حوزه های مختلف به موکلین خود کمک می کند و در جهت احقاق حقوق آن ها در مراجع قضایی  تمام تلاش خود را به کار می گیرد اگرچه افراد عادی می توانند در پیگیری مشکلات حقوقی خودشان به مراجع قضایی مراجعه کرده و خود روند پرونده را بر عهده بگیرند اما به دلیل اینکه این افراد از تجربه و مهارت لازم در حوزه حقوقی برخوردار نیستند لذا ممکن است با شکست در دعوا و اطاله دادرسی مواجه شوند و این مورد موجب بروز خسارات زیادی برای این افراد خواهد شد.

بهترین وکیل پایه دادگستری در کرج

بهترین  وکیل  پایه یک دادگستری در  کرج با تنظیم شکوائیه  به صورت کاملا حرفه ای و با دقت کامل و تقدیم آن به مراجع قضایی، همچنین آشنایی کامل با روند دادرسی شانس موفقیت در پرونده های قضایی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در فردیس کیست؟

علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است ورود به پرونده‌های متعدد و رفت ‌وآمد‌های مکرر به دادگاه، دروازه‌های جدیدی را به روی وکیل باز می‌کند که باعث کسب تجربه‌های جدیدی برای وی می‌شود. بدیهی است که هرچقدر تجربه و مهارت های حقوقی یک وکیل بیشتر باشد، درصد موفقیت او در پرونده‌های حقوقی بالاتر است بنا بر آنچه که گفته شد، هر وکیل حرفه ای در یک زمینه خاص حقوقی تخصص دارد. حال می‌تواند با مشاوره حقوقی منافع موکل را حفظ کند و در شرایط پیچیده و سخت، بهترین راهکار را ارائه دهد. درنتیجه وکیل پایه یک دادگستری در فردیس، به واسطه تجربه‌های متعددش، پرونده های حقوقی خود را بدون بروز هیچ مشکلی به ‌پایان می‌رساند.

برای ارتباط با چنین وکیلی می توانید به گروه وکلای فروکیل مراجعه کرده ک در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری ، خانواده مثل وکیل مهریه ، وکیل طلاق ، وکیل تصادفات رانندگی ، وکیل شکایت از پزشک ، وکیل خانواده در فردیس ، وکیل طلاق توافقی در فردیس ، وکیل آنلاین و … میتواند کمک شایانی ب شما نماید .

برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل می توانید به ادرس ما در فردیس ، قریشی شمالی نبش خیابان ۲۹ برج اوین سنتر طبقه ۵واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید یا با هریک از شماره های ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷/۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲تماس بگیرید

 بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اندیشه و ملارد کیست؟

برای پیدا کردن یک وکیل باتجربه باید میزان موفقیت‌های در پرونده‌های حقوقی وی را جست و جو کرد. با پرس و جو از دوستان و آشنایان همچنین جست و جو دفاتر وکالتی در سایت های معتبر می ‌توان متبحرترین و متخصص‌ ترین وکیل پایه یک دادگستری را در فروکیل یافت باید گفت که برای انجام هرچه سریع ‌تر امور پرونده، یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد. وکیل به مانند پزشک باید حافظ و امین اسرار و اطلاعات باشد و تحت هیچ شرایطی آن را فاش نکند. همچنین از سرقت یا فاش شدن اسرار موکل جلوگیری نماید.

برای پیدا کردن بهترین وکیل نزدیک ب محل سکونتتان در اندیشه و ملارد گروه وکلای فروکیل را به شما معرفی میکنیم . برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۶۳۶۳۶۷ ارتباط بگیرید.

خدماتی که وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد چیست؟

از جمله خدماتی که یک وکیل متعهد برای خدمت رسانی به موکل خود اعم از وکالت و مشاوره ارائه می دهد عبارت اند از:

تنظیم قرارداد، لوایح، شکوائیه و اسناد و مدارک ارائه ی مشاوره حضوری و غیرحضوری در تمامی زمینه ها اعم از خانواده، کیفری، ملکی و …

قبول پرونده در تمام حوزه های حقوقی و قضاییی

تلاش در جریان اعاده دادرسی و کسب بهترین نتیجه در جهت احقاق حقوق شما

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه ۲ دادگستری چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو هر دو شرایط یکسانی در نحوه برگزاری آزمون و شرایط کارآموزی دارند. در انتها به وکلای پایه دو نیز عنوان وکیل قوه قضائیه داده می شود. و همچنین هر دوی وکلای پایه یک و پایه دو پروانه وکالت اخذ می کنند.

تنها تفاوت موجود این است که وکلای پایه دو دادگستری در تمامی زمینه های حقوقی اجازه رسیدگی ندارند، در حالی که در مورد وکلای پایه یک دادگستری این محدودیت وجود نداشته و آن ها می توانند در تمام زمینه های حقوقی پرونده قبول کنند.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل قوه قضاییه چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری پروانه وکالت خود را از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده.  وکیل قوه قضاییه پروانه خود را از مرکز وکلا قوه قضاییه دریافت می ‌کند.  روند آزمون و گرفتن مدرک وکالت از سوی این دو مرکز متفاوت است .

مشاور حقوقی رایگان با وکیل به پایه یک دادگستری به چه صورت است؟

در بسیاری از موارد مشکلات اساسی و پیچیده حقوقی حاصل بی دقتی های بسیار کوچک و پیش پا افتاده یا عدم اگاهی و جهل در موضوعی  است . برای جلوگیری از اینگونه چالش ها عاقلانه ترین پیشنهاد، مشورت با افراد متخصص می‌باشد.

گروه وکلای فروکیل  همواره آماده خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف حقوقی و کیفری و خانواده و … به شما عزیزان می‌باشد. خدمات این گروه شامل::

وکیل آنلاین

درصورت نیاز به مشاوره حقوقی به صورت آنلاین یا حضوری، تلفنی می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب  گروه وکلای فروکیل  از طریق شماره  ما ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ در تماس باشد.

ویژگی‌های یک وکیل  چیست؟

بهترین وکیل بایستی افزون بر صلاحیت و تبحر کافی در حیطه موضوع پرونده، ویژگی هایی نظیر امانت داری، پاک دستی و سعی برای آسایش و سازش دو طرف در زمان هایی که احتمال صلح وجود دارد را داشته باشد. بدین مفهوم چنانچه وکیل تنها جهت مصالح و منفعت خود و اخذ حق‌الوکاله بالاتر، پرونده شما را قبول می کند اما به شما کمک نکند یا اینکه شما را به صلح دعوت نکند، این شخص به هیچ وجه برازنده و مناسب نخواهد بود.

از ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری می توان به این مورد اشاره نمود که بایستی مواردی را که برای او بازگو می کنید به عنوان راز نزد خود نگه دارد و رازهای شما را پیش کسی بیان نکند. چرا که راز داری و امانت داری از صفات برجسته بهترین وکیل پایه یک است.

این مورد را هم در نظر بگیرید که شخصی را انتخاب نمایید که بتواند به راحتی آرامش خود را حفظ نماید و در جلسات دادگاه حاضر شود به راحتی بتواند از شما و پرونده شما دفاع نماید.

بهترین وکیل پایه یک شخصی است که کلیه موارد چون ابلاغ حکم دادگاه، ابلاغیه ها و… را در اختیار موکل خود بگذارد و او را در جریان امور بگذارد. تا بدین صورت موکل بتواند جهت ثابت نمودن درستی خود، علل و اسنادی را تهیه کند و به دادگاه عرضه نماید. آگاهی نداشتن موکل از موارد گفته شده امکان دارد منتهی به صدور حکم به زیان او باشد.

قدرت دفاع یا قدرت بیان وکیل از موکل خود هم به شکل شفاهی و هم کتبی از عمده ترین نکات انتخاب او است. موارد گفته شده نیازمند علم حقوقی و عزت نفس وکلا است. چراکه اگر شخص به خودش اعتماد نداشته باشد یا علم کافی نداشته باشد نمی تواند در جلسه های دادرسی حضور اثر گذاری داشته باشد.

جهت یک انتخاب کارآمد و درست این مسئله را مدنظر بگیرید که وکیل وظیفه دارد موکل خود را به صورت درستی آگاه سازد

از دیگر ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری می توان به این مورد اشاره نمود که بهترین وکیل نباید حقیقت پرونده را از موکل خود پنهان نماید. بدین مفهوم چنانچه اسناد و ظواهر پرونده حاکی از این است که موکل در دادگاه پیروز نمی شود نباید به موکل دروغ بگویید و به او وعده موفقیت در پرونده را بدهید. وظیفه وکیل فقط این است که همه سعی خود را جهت رسیدن موکل به حق خود بکند و نتیجه پرونده را به رأی و نظر قاضی واگذار نماید

تاثیر حضور وکیل پایه یک دادگستری در پرونده‌های ما چیست؟

همان گونه که می دانید کمک گرفتن از متخصصان در زمینه های مختلف می تواند بر روند رسیدگی به موضوع تاثیر گذار بوده و نهایتا منجر به دریافت نتیجه قابل قبولی باشد. در زمینه رسیدگی به امور حقوقی نیز وکلای پایه یک می توانند جزو افراد متخصص در این حیطه به شمار بیایند. افراد متعددی هستند که برای رسیدگی به پرونده خود از مراجعه به وکلای پایه یک امتناع کرده و نهایتا پس از پایان رسیدگی به پرونده پشیمان خواهند شد.

اما توجه داشته باشید که بهره مندی ازوکیل پایه یک دادگستری  علاوه بر این که می تواند فشار روحی روانی بسیار زیادی را از روی شما بردارد، بلکه منجر به صرفه جویی در هزینه ها و تسریع زمان رسیدگی به پرونده خواهد شد. لذا پیشنهاد ما به شما بهره گیری از افراد متخصص و مجرب در زمینه وکالت و رسیدگی به مسائل امور کیفری و دادگاهی برای تسریع در روند پرونده های حقوقی، کیفری و … است از این طریق می توانید امیدوار باشید که شما در جریان پرونده بهترین نتایج ممکن را خواهید گرفت.

وکیل پایه یک دادگستری خانم در تهران و کرج

هر شخصی ممکن است در انتخاب وکیل مورد نیاز خود علاوه بر شاخص های و ملاک هایی نظیر میزان دانش و تجربه به ملاک های دیگری نظیر سن و سال، جنسیت و…که ملاک هایی شخصی هستند نیز توجه کند. برای مثال ممکن است افرادی که جوان هستند با وکلای جوان تر ارتباط بهتری برقرار کنند یا برخی زنان به خصوص در دعاوی خاصی مانند دعاوی خانواده که بسیاری از مسائل شخصی و خانوادگی برای وکیل بازگو می شود احساس کنند با وکیل خانم در کرج احساس تعامل و راحتی بهتری خواهند داشت. در این صورت، استفاده از وکیل پایه یک دادگستری خانم به این زنان کمک می کند تا مسائل شخصی خود را با احساس امنیت و راحتی بیشتری در میان بگذارند و در نتیجه منجر به پیش برد سریعتر و بهتر پرونده خود شوند.

علاوه بر این، بهترین وکیل خانم در فردیس نیز به دلیل هم جنس بودن با موکل خود و درک بهتر مسائل و دغدغه های او درک و همدلی بیشتری نسبت به امور خانوادگی او پیدا می کند و در نتیجه پرونده او را با احساس مسئولیت بیشتری پیگیری خواهد کرد و همچنین بهتر می تواند مسائل و مشکلات زن را در دعاوی ای مانند طلاق که زن به دلیل شرایط سخت زندگی زناشویی و آنچه در قانون عسر و حرج نامیده می شود قادر به ادامه زندگی زناشویی نیست. در محضر دادگاه اثبات کند و برای زن حکم طلاق بگیرید

بنابراین، در دعاوی خانواده که قانون احکام خاصی را با توجه به زن یا مرد بودن طرفین در نظر گرفته است، استفاده از وکیل خانم  به بسیاری از زنان کمک می کند تا این دعاوی را به نحو بهتر و موثرتری به سرانجام برسانند.

وکیل پایه یک دادگستری با حق الوکاله اقساطی

وقتی کسی برای شکایت در اموری به دادگاه مراجعه می کند، در بیش از ۵۵% موارد برای پیشبرد دعاوی خود، نیاز به وکیل دارد؛ وکلا هر کدام باید در زمینه ی تخصص خود فعالیت کنند و یک وکیل پایه ی یک دادگستری  می تواند، شما را در به انجام رسانیدن هدفتان کمک کند؛ بعضی از وکلا در زمینه ی خانواده، ملک، زمین، حقوق تجارت و… ممکن است فعالیت کنند و شخصی که می خواهد وکیل استخدام کند باید با توجه به تخصص وی، با در نظر گرفتن مشکلی که دارد، به سراغ وکیل کاربلد برود؛ با ما همراه باشید چراکه تلاش هاس چندین و چند ساله ما در گردآوری برترین و مجرب ترین وکلای پایه یک ایران و اعطای وکالت اقساطی به آنها توسط گروه وکلای فروکیل  برای شما عزیزان فراهم شده است.

کافیست با شماره های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط بگیرید.

وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی خانواده

وکیل خانواده، یک وکیل حقوقی است که در موارد حقوقی مرتبط با خانواده و روابط خانوادگی تخصص دارد. این وکلا به افراد و خانواده‌ها در دعاوی خانوادگی نظیر طلاق،مهریه، نفقه، حضانت فرزند و …. مشاوره می دهند.

دعاوی خانوادگی به نوعی از دعاوی حقوقی اشاره دارد که بین اعضای یک خانواده به وجود می‌آید. این نوع از دعاوی بر عمده مسائلی مانند طلاق، نفقه، حضانت کودکان، تقسیم اموال خانوادگی و حقوق والدین بر اطفال تمرکز دارد.

دعاوی خانوادگی می‌تواند به صورت دوطرفه باشد، به این معنی که هر دو طرف به دادگاه مراجعه کنند و درخواست‌های خود را مطرح کنند، یا یکطرفه باشد

وکیل پایه یک دادگستری در حوزه خانواده دعاوی مثل

  • طلاق فوری
  • طلاق توافقی
  • طلاق از طرف زوج
  • طلاق از طرف زوجه
  • مطالبه و اجرای مهریه
  • بخشش مهریه
  • شروط ضمن عقد و ازدواج
  • اجازه مجدد برای ازدواج مرد
  • حضانت و ملاقات فرزندان مشترک
  • سلب و لغو حضانت
  • نفقه و هزینه های زندگی زوجه
  • مطالبه نفقه اقارب و نزدیک
  • الزام به تمکین زوجه
  • نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن
  • مطالبه و استرداد جهیزیه
  • رفع ممنوع الخروجی

را انجام میدهد

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی ملکی :

یک وکیل ملکی می ‌تواند در تمامی مراحل معاملات و دعاوی مربوط به املاک، از جمله خرید و فروش، اجاره، رهن و دعواهای حقوقی مرتبط، به شما کمک کند. وکیل ملکی با داشتن دانش و تجربه لازم، می‌تواند مشکلات احتمالی را پیش‌بینی و از وقوع آن‌ها جلوگیری کند. این امر نه تنها موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود، بلکه از بسیاری از دردسرهای قانونی نیز جلوگیری می ‌کند.

انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران می‌تواند به موفقیت و امنیت مالی شما در معاملات ملکی کمک زیادی کند. بهترین وکیل ملکی تهران دارای تجربه و سابقه‌ی موفق در پرونده‌های ملکی است و می‌تواند به شما در تمامی مراحل معاملات ملکی کمک کند. از تنظیم قراردادهای پیچیده تا حل و فصل دعاوی حقوقی، بهترین وکیل ملکی تهران می‌تواند به شما اطمینان دهد که تمامی امور حقوقی شما به درستی انجام می‌شود.

دعاوی زیر دعاوی ملکی هستنک وکیل پایه یک دادگستری می تواد در این دعاوی حضور یابد و تاثیر مثبتی بر روی این چنین پرونده هایی بگذارد

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی به مسائلی مربوط می‌شود که در آن، حقوق افراد در رابطه با املاک و مستغلات مورد مناقشه قرار می‌گیرد. برخی از رایج‌ترین انواع دعاوی ملکی حقوقی عبارتند از:

دعاوی مالکیت: این دعاوی در مورد اختلافات مربوط به مالکیت املاک و مستغلات

است

دعاوی اجاره: این دعاوی در مورد اختلافات مربوط به قراردادهای اجاره املاک و مستغلات است.

دعاوی سرقفلی: این دعاوی در مورد اختلافات مربوط به حق سرقفلی املاک و مستغلات است.

دعاوی پیش‌فروش ساختمان: این دعاوی در مورد اختلافات مربوط به قراردادهای پیش‌فروش ساختمان است

دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی کیفری به جرایمی مربوط می‌شود که در آن، اموال غیرمنقول مورد تعرض قرار می‌گیرد. برخی از رایج‌ترین انواع دعاوی ملکی کیفری عبارتند از:

جعل سند: این جرم به معنای ساختن سندی به نام شخص دیگری یا تغییر سندی است که به نام شخص دیگری صادر شده است.

کلاهبرداری: این جرم به معنای بردن مال دیگری با استفاده از وسایل متقلبانه است.

خیانت در امانت: این جرم به معنای خیانت به کسی که مال او را در اختیار گرفته‌اید است

وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی کیفری

امروزه اهمیت مراجعه به وکیل دادگستری بر همگان روشن و واضح است. شما برای صرفه‌جویی در وقت، انرژی و هزینه بهتر است کار حقوقی را به متخصص حقوقی بسپارید. دقیقا مانند وقتی که برای درمان بیماری خود به پزشک مراجعه می‌کنید. بنابراین برای حل و فصل شکایت حقوقی خود زمانی که در جایگاه شاکی قرار دارید و یا برای دفاع از خود در برابر شکایت مطرح شده زمانی که در جایگاه متهم قرار دارید، شما نیاز به وکیل دادگستری دارید.

همانطور که اشاره کردیم، اهمیت مسائل و پرونده‌های کیفری نسبت به پرونده‌های حقوقی دو چندان بوده و بنابراین ضرورت نیاز به مراجعه به وکیل متخصص در امور کیفری نیز نسبت به امور حقوقی دوچندان می‌گردد

خلاصه مطلب:

همه ی شما بارها اصطلاح وکیل پایه یک دادگستری را شنیده اید اما منظور از وکیل پایه یک دادگستری چیست؟ این مفهوم برای بیشتر ما مبهم است. وکیل پایه یک دادگستری چه تفاوتی دارد با مشاور حقوقی یا کارآموز وکالت یا چه تفاوتی دارد با وکیل قوه قضاییه؟ پس باید درباره این مفهوم تا جایی که ممکن است اطلاعات کسب کنیم.

از آن جایی که ممکن است تا به حال دچار مشکلات حقوقی شده باشید و به دنبال کسی بوده اید تا شما را راهنمایی کند و به شما مشاوره بدهد، حتما” با اصطلاحاتی مثل وکیل تلفنی یا وکیل پایه یک دادگستری روبرو شده اید. ما سعی می کنیم مفاهیمی مثل وکیل پایه یک دادگستری در این مقاله برای شما روشن کنیم. برای ارتباط بیشتر با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید با هر یک از شماره‌های  ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط گرفته  راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

4.9/5 - (68 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

طلاق توافقی در ملارد بررسی مراحل شرایط و زمان آن

درخواست طلاق عموماً یا از طرف زن و یا از طرف شوهر اتفاق می‌افتد اما در این میان، نوع دیگری از طلاق نیز وجود دارد که با رضایت و درخواست هر دو طرف یعنی هم زن و…

بازدید: 774 نفر
1402/06/22
خواندن این مقاله

گواهی تجرد چیست؟ آشنایی با کاربرد آن و نحوه دریافت

طبق تعریفی که سازمان ثبت احوال کشور از گواهی تجرد کرده این گونه است که صاحب شناسنامه سابقه ازدواج داشته است یا نداشته است و ازدواج سابق او منجر به جدایی شده بر اثر طلاق یا فسخ…

بازدید: 659 نفر
1402/08/02
خواندن این مقاله

بهترین وکیل خانم در کرج متخصص در تمامی زمینه ها با حق وکاله قسطی

: بسیاری افراد زمانی که دچار چالش حقوقی کیفری و خانواده و غیره می‌شوند به دنبال وکیل خانواده در فردیس  یا شهر یا استان دیگری می‌گردند.  ترجیح می‌دهند که یک وکیل خانم در کرج پرونده آنها را…

بازدید: 272 نفر
1403/01/25
خواندن این مقاله

بهترین وکیل ملکی در تهران با حق وکاله اقساطی

گروه وکلای فروکیل درقالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که اگر دچار چالشی و مشکلی در زمینه ملکی شدید و ساکن تهران بودید یا ملک مورد نظر در تهران بود به تبع دادگاه صالح برای…

بازدید: 259 نفر
1403/02/10
خواندن این مقاله

مطالبه اجرت المثل در فردیس و آشنایی با شرایط آن

زوجین در قبال همدیگر وظایف قانونی و شرعی دارند و زن موظف است از همسرش تمکین کند این تمکین منظور هم تمکین عام است هم تمکین خاص اما در این بین یک سری کارها وظیفه زن نیست…

بازدید: 698 نفر
1402/07/08
خواندن این مقاله

وکیل کیفری در شهریار و علت اهمیت حضور آن

دعاوی قضایی به طور کلی به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند. دعاوی کیفری دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع مجازات آن‌ها، دفاع در اینگونه دعاوی از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. بسیار پیش…

بازدید: 730 نفر
1402/06/27
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239