متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

وکیل حرفه ‌ای در فردیس با سابقه و به صورت تضمینی

وکیل حرفه ‌ای در فردیس
  • 20 مرداد 1402
  • بروزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
  • 7 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریریه فروکیل

اگر یک پرونده حقوقی و یا کیفری در دادگاه کرج دارید و قصد دارید از یک وکیل حرفه ‌ای در فردیس کمک بگیرید؛ این مقاله برای شما آماده شده است. وکیل در فردیس شخصی است که نه تنها برای پرونده‌های و دعاوی حقوقی و یا کیفری، بلکه برای تمامی امور حقوقی مشاوره می‌دهد. در این مقاله اطلاعات بیشتری درباره وظایف و ویژگی‌های وکیل با تجربه در فردیس صحبت می‌کنیم تا با انتخاب یک وکیل آشنایی بیشتری داشته باشیم.

چه اشخاصی می‌توانند وکیل حرفه ‌ای در فردیس باشند؟

تنها اشخاصی که در دانشگاه رشته حقوق و یا شاخه‌های حقوق مانند فقه و حقوق خوانده باشند؛ می‌توانند پس از این که آزمون کانون وکلا را دادند؛ وکیل شوند. این دسته از اشخاص بعد از گذراندن یک دوره کارآموزی می‌توانند تمامی پرونده‌های حقوقی را قبول کنند. معمولا بسیاری از وکلا به صورت تخصصی در یک حوزه خاص فعالیت می‌کنند که همین باعث متخصص شدن آن‌ها در آن حوزه می‌شود.

یک دانشجوی حقوق برای این که بتواند به وکیل حرفه ‌ای در فردیس تبدیل شوند باید حتما زمان زیادی را برای درس خواندن صرف کنند و علاوه بر آن باید نمره بالایی نه تنها در امتحانات دانشگاه بلکه در آزمون کانون وکلا کسب کرده باشند.

وکیل حرفه ‌ای در فردیس

برای انتخاب یک وکیل حرفه ‌ای در فردیس چه معیاری را باید در نظر بگیریم؟

اگر می‌خواهید یک وکیل معتبر انتخاب کنید تا در مسائل حقوقیتان دچار دغدغه ومشکل نشوید؛ نیاز است که معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • به دانش و تحصیلات یک وکیل حتما توجه کنید. باید در نظر داشته باشید، یک وکیل حتما باید تحصیلات مرتبط با حقوق داشته باشد و همان گونه که بیان شد باید در آزمون وکالت هم قبول شده باشند.
  • حتما به سابقه‌ای که وکیل دارد توجه کنید. اگرچه که برخی فکر می‌کنند که سابقه اهمیت چندانی ندارد و مهارت یک وکیل اهمیت دارد؛ اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که افرادی که سابقه طولانی‌تری دارند، با پرونده‌های مشابه زیادی هم مواجه شده‌اند.
  • علاوه بر معیارهای علمی و تجربی، نیاز است که معیارهای اخلاقی و رفتاری، مانند رفتار درست و شایسته او را هم در نظر بگیرید.
  • وکیل حرفه ‌ای در فردیس باید راز نگه دار باشد. باید توجه داشته باشید که رازداری یکی از اصول اخلاقی مهم برای شغل وکالت است.
  • توانایی‌های یک وکیل مانند مهارت و توانایی سخنوری، دفاع و تنظیم متن مناسب برای لایحه از نکات دیگری است که باید به آنها توجه داشته باشید. این معیارها از جمله معیارهای مهمی است که هر فرد در فردیس، برای انتخاب وکیل باید به آن توجه داشته باشد.

ویژگی‌هایی که یک وکیل حرفه ‌ای را متفاوت می‌کند

دو ویژگی و در وکلای حرفه‌ای فردیسی وجود دارد که باعث می‌شود از دیگر وکلا متفاوت‌تر دیده شوند:

  • وِیژگی ظاهری: دقت داشته باشید که وکلای حرفه‌ای همیشه ظاهری مرتب و آراسته دارند. این دسته از وکلا که در فردیس زندگی می‌کنند، همیشه به ظاهر خوشان اهمیت می‌دهند به این خاطر که معتقدند یک ظاهر مناسب نه تنها نشان دهنده نظم است بلکه باعث انرژی مثبت در موکل می‌شود.
  • خصوصیت باطنی: منظور از خصوصیت باطنی این است که وکیل فردی مهربان و اهل انظباط باید باشد. در بیشتر اوقات او با موکل همدردی می‌کند. هوش کلامی قوی دارد و سعی می‌کند موکل را با واقعیت‌ها آشنا کند. وکیل حرفه ای در فردیس باید بداند در هنگام مشکل چگونه موکل را راهنمایی کند که نتیجه بهتری برای او داشته باشد.

وکیل حرفه‌ای در چه زمینه‌‌ای فعالیت می‌کند؟

مهمترین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید زمینه فعالیت وکیل با تجربه است. همان طور که بیان شد اگر وکیل آزمون وکالت بدهد می‌تواند بسیاری و یا تمام پرونده‌های حقوقی را قبول کند. اما اصلی که برای وکالت حرفه‌ای مهم است تخصص و تجربه در یک زمینه خاص است. وکیلی که در تمامی شاخه‌های حقوقی فعالیت دارد؛ نمی‌تواند تجربه تخصصی به دست بیاورد در نتیجه حرفه‌ای نیست.

  • وکیل قراردادها: این وکیل به فقط به دعاوی قراردادی و تنظیم قرارداد می‌پردازد. وکیل قرارداد در فردیس به این خاطر که به صورت تخصصی قراردادهای مختلفی تنظیم کرده است اکنون به عنوان یک وکیل حرفه‌ ای در فردیس فعالیت می‌کند.
  • خانواده و امور وکالت مربوط به آن: دسته‌ای از وکلا که فقط به امور خانواده مانند ازدواج و طلاق و مسائل و تعهدات زن و شوهر می‌پردازد. او آنقدر پرونده‌های حقوقی قبول کرده است که در این زمینه متخصص شده است. اگر قصد دارید یک وکیل خانواده در فردیس و یا وکیل خانواده در مارلیک داشته باشید که حرفه‌ای هم باشد حتما با وکلای خانواده یک ملاقات داشته باشید.
  • امور کیفری: منظور از امور کیفری، مسائلی است که یک جرمی اتفاق افتاده است و به این خاطر فردی تحت تعقیب قرار گرفته است. در امور کیفری معمولا یک شاکی وجود دارد. وکیل کیفری به صورت تخصصی به این دسته از مسائل می‌پردازد. اموری مانند قتل، کلاهبرداری و …در حوزه اختیارات او است.
  • حوزه ثبت: اگر قصد داشته باشید اموال خود را به ثبت برسانید و یا این که در دادگاه‌های فردیس دعوایی علیه شما در خصوص مسائل ثبتی مطرح شده است؛ وکیل ثبتی در فردیس می‌تواند به شما مشاوره بدهد. این دسته از وکلا به این خاطر که به صورت تخصصی در حوزه ثبت فعالیت می‌کنند، به وکیل حرفه ‌ای در فردیس تبدیل شده اند.

سایر زمینه فعالیت وکلای حرفه ‌ای در فردیس

همان گونه که بیان شد زمینه‌ا‌ی که وکیل در آن فعالیت دارد مهم‌ترین عامل برای حرفه‌ای بودن وکیل است. علاوه بر زمینه‌هایی که بیان شد؛ یک وکیل حرفه‌ای شخصی است که امور ملکی را هم انجام می‌دهد. امور ملکی به تمامی دعاوی مربوط به ملک مانند ثبت یک ملک، دریافت مجوزات لازم برای ساخت ملک، تغییر کاربری زمین، خلع ید، امور اجاره و ….می‌پردازد. وکیل حرفه‌ای ملکی باید بتواند به صورت کاملا حرفه‌ای به موکلش مشاوره ملکی بدهد.

وکیل حرفه‌ای چه کارهایی انجام می‌دهد؟

اگرچه که به صورت پراکنده وظایف و اختیارات یک وکیل حرفه‌ای بیان شد؛ اما در این قسمت به صورت کاملا جداگانه فقط به وظایف او می‌پردازیم:

  • پیگیری تمامی مسائل حقوقی و کیفری مربوط به حوزه تخصصی: اگر شما مشکلات ملکی دارید و بر فرض مثال قصد دارید کاربری ملک خود را تغییر دهید؛ وکیلتان موظف است ابتدا از شما مدارک را تقاضا کند و سپس بر اساس آن‌ها در ادارات مربوطه پیگیری کند.
  • ارائه مشاوره حقوقی: شاید برایتان جالب باشد که مشاوره حقوقی به صورت کاملا تخصصی باید ارائه شود. وکیل حرفه‌ ای در فردیس باید این تخصص را داشته باشد که چگونه با مخاطب صحبت کند. ارتباط برقرار کردن کلامی با مخاطب و ارائه مشورت درست به او از وظایف یک وکیل متخصص در فردیس است.
  • دفاع در دادگاه از موکل: اگر موکل در دادگاه یک دعوای حقوقی و یا کیفری مطرح کرده است، این وظیفه وکیل است که به جای موکل در دادگاه صحبت کند و در نتیجه با مستندات و مدارک دعوا را به نفع موکل جهت دهد.

وکیل حرفه ‌ای در فردیس

معرفی وکیل حرفه‌ ای فردیس در فروکیل

با توجه به تمامی مسائلی که بیان شد وکیل حرفه‌ای باید به صورت کاملا تخصصی فعالیت داشته باشد. وکلایی که پرونده‌های مختلف را قبول می‌کنند تخصص کافی ندارند. شما می‌توانید بهترین وکلای حرفه‌ای را در فردیس و در گروه وکلای فروکیل پیدا کنید. گروه فروکیل از وکلای حرفه‌ای تشکیل شده است که دعاوی حرفه‌ای شما را پیگیری می‌کند و می‌تواند به شما مشاوره رایگان حقوقی تلفنی بدهد. می‌توانید برای مشاوره و آشنایی بیشتر با تخصص وکیل حرفه‌ای با فروکیل تماس بگیرید.

جمع بندی

وکیل حرفه ‌ای در فردیس باید تخصص حقوقی داشته باشد و علاوه بر آن باید بتواند مسائل حقوقی را بر اساس نیاز مخاطب استدلال کند. وکلای حرفه‌ای نه تنها تجربه در مورد مسائل تخصصی دارند بلکه آنها ویژگی‌های حرفه‌ای بودن مانند نظم، قدرت کلام و تحلیل مسائل حقوقی را هم دارند.

سوالات پایانی

برای خرید ماشین باید با کدام وکیل مشورت کرد؟ شما می‌توانید از وکیل قرارداد برای خرید و فروش خودرو کمک بگیرید. او باید تمامی مسائل مربوط به خرید و فروش خودرو را برای شما بیان کند که باید این مسائل را در قرارداد ذکر کنید.

آیا استفاده از وکیل در تمامی دعاوی ضروری است؟ خیر اما توصیه می‌شود حتما از حداقل از راهنمایی و مشاوره وکیل استفاده کنید به این خاطر که شما با تمامی مسائل ومقررات حقوقی آشنایی ندارید و وکیل مهارت بیشتری دارد.

4.8/5 - (97 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

بهترین وکیل تهران را چگونه پیدا کنیم؟

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که بهترین وکیل تهران کیست؟ چگونه می توان با بهترین وکیل تهران ارتباط گرفت و چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد تاثیر او در پرونده…

بازدید: 606 نفر
1403/02/15
خواندن این مقاله

✓ شرح مراحل طلاق بر حسب ماهیت آن و تکلیف مهریه و نفقه و…

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی دارد به شما مطالعه کننده محترم  ماهیت انواع طلاق را توضیح و اطلاعات شما را در مورد این موارد تکمیل کند. تفاوت ماهیت مراحل طلاق توافقی با انواع دیگر…

بازدید: 1745 نفر
1402/09/19
خواندن این مقاله

فروکیل: وکیل آنلاین ¶ ارائه راهکار با مطالعه پرونده و احکام قضائی

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توزیع این نکته دارد که وکیل آنلاین کیست چه وظایفی را ایفا می ‌کند؟ مشاوره حقوقی از وکیل آنلاین چه معایب و مزایایی در پی دارد برای دریافت…

بازدید: 443 نفر
1403/03/25
خواندن این مقاله

نفقه فرزندان چیست و پرداخت آن بر عهده چه کسی است؟

یکی از حقوق فرزندان  بر عهده پدرشان می‌باشد نفقه است . نفقه فرزندان شامل هزینه‌هایی از قبیل خوراک، پوشاک، مسکن ،هزینه‌های متعارف زندگی و.... می‌باشد برای  پرداخت نفقه قاضی بابت تعیین مقدار نفقه فاکتورهایی مثل استطاعت مالی…

بازدید: 1030 نفر
1402/07/15
خواندن این مقاله

بهترین وکیل ملکی در تهران با حق الوکاله اقساطی

گروه وکلای فروکیل درقالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که اگر دچار چالشی و مشکلی در زمینه ملکی شدید و ساکن تهران بودید یا ملک مورد نظر در تهران بود به تبع دادگاه صالح برای…

بازدید: 592 نفر
1403/02/10
خواندن این مقاله

بهترین وکیل کیفری در تهران و کرج با حق الوکاله اقساطی

یک اتهام کیفری می ‌تواند زندگی یک فرد را به‌ طور کامل تغییر دهد. در چنین شرایطی، انتخاب یک وکیل کیفری مجرب و متخصص، اهمیت ویژه‌ای دارد. یک وکیل کیفری در تهران می‌ تواند با دانش و…

بازدید: 297 نفر
1403/04/25
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09218529239 09426001202 09426001201