متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

هزینه ی وکیل برای طلاق یک طرفه به چه صورت می باشد

هزینه ی وکیل برای طلاق یک طرفه
  • 10 فروردین 1403
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریریه فروکیل

گروه وکلای فروکیل در ذیل این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که اگر مرد یا زنی تصمیم بر جدایی بگیرند باید از چه راهی اقدام کنند حق و حقوق آنها چیست و هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه چه میزان است چه وکیلی میتواند به آنها در این زمینه بیشترین کمک را بکند. و آیا حتماً احتیاج به حضور وکیل هست ؟ تاثیر حضور وکیل در این قبیل پروندهها به چه میزان است؟

طلاق یک طرفه چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت طلاق یک طرفه زمانی اتفاق میافتد که یکی از طرفین خواستار طلاق باشد و دیگری راضی به طلاق نباشد یا به عبارتی دیگر در طلاق یک طرفه توافقی بین زوجین انجام نشده و هر کدام از طرفین طلاق خواستار حق و حقوقشان مانند مهریه حضانت فرزندان و… هستند. به همین خاطر فردی که درخواست طلاق یک طرفه را مطرح میکند باید مدارک و مستندات لازم و کافی را آماده کرده و به دادگاه ارائه کند.  هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه نیز با طلاق توافقی در فردیس متفاوت خواهد بود.

چند نوع طلاق داریم؟

  1. طلاق توافقی
  2. طلاق یک طرفه به درخواست زوج
  3. طلاق یک طرفه به درخواست زوجه

طلاق یک طرفه به درخواست زن

برای اینکه یک زن تصمیم به طلاق بگیرد و بخواهد برای طلاق یک طرفه از طرف زوجه اقدام کند باید شرایطی داشته باشد تا قاضی را قانع به دستور طلاق بکند این شرایط عبارت اند از :

  • مرد قدرت باروری نداشته باشد.
  • نفقه زن را پرداخت نکند.
  • مرد بیماری داشته باشد که واگیر دار باشد یا بیماری روانی که به همسرش آسیب بزند.
  • عدم تفاهم و توافق با یکدیگر و یا اینکه مرد خانه را ترک کند.
  • مرد با زنان دیگری رابطه نامشروع داشته باشد یا بدون اجازه ی همسرش با زن دیگری ازدواج کند.
  • شوهر به دلیل ارتکاب جرمی به حبس بالای ۵سال محکوم شود و یا جرمی مرتکب شود که به شان و شخصت همسرش لطمه وارد کند.
  • مرد رفتار هایی مانند ضرب و جرح یا فحاشی داشته باشد. مثلا مدام به همسرش توهین کند.
  • مرد نتواند مسکنی را برای زندگی مشترک تهیه کند.
  • مرد به همسرش خیانت کند و این امر در دادگاه ثابت شود.
  • زن از همسرش متنفر شود و دیگر نتواند با او زیر یک سقف زندگی کند.
  • رها کردن زوجه. مثل مردی که زن و فرزندش را رها می کند و به خارج از کشور می رود.
  • مرد با همسرش مدتی رابطه جنسی برقرار نکند.
  • مرد عیب هایی داشته باشد که در رابطه ی زناشویی آن ها تاثیر بگذارد. مثلا ناتوان در برقراری رابطه جنسی باشد.
  • مرد از همسرش توقعات جنسی نامعقول و بیمارگونه ای داشته باشد.
  • به هر دلیلی مرد برای مدت طولانی از همسرش دور بماند.
  • مرد به مشروبات الکی یا مواد مخدر اعتیاد داشته باشد.

طلاق یک طرفه به درخواست مرد:

شاید در گذشته مردان می توانستند بدون دلیل خاصی همسرشان را طلاق دهند اما در حال حاضر اصلا اینگونه نیست. ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی در این مورد بیان می کند که مرد می تواند با توجه به شرایطی که قانون تعیین کرده است همسرش را طلاق دهد. امروزه اگر مردی بخواهد همسرش را طلاق دهد باید مراحلی را طی بکند که این مراحل عبارتند از:

  • دادخواست صدور گواهی عدم سازش: اولین مرحله برای طلاق یک طرفه از جانب مرد این است که به دفتر خدمات قضایی برود و دادخواست صدور گواهی عدم سازش را نوشته و به دادگاه خانواده ارسال کند.
  • ارجاع به داوری: دادگاه زن و شوهر را به داوری می فرستد و آن ها موظف اند که یک شخص متاهل که واجد شرایط است را به عنوان داور معرفی کنند. این فرد می تواند از نزدیکان آنها باشد.
  • پرداخت حق و حقوق مالی زن: اگر طلاق به صورت یک طرفه از جانب مرد باشد، او موظف است که حق و حقوق مالی زن را که شامل نفقه، مهریه، اجرت المثل و مواردی از این قبیل است را پرداخت کند.
  • دریافت گواهی عدم سازش از دادگاه: زمانیکه دادگاه تشخیص دهد امکان ادامه ی زندگی مشترک بین زن و شوهر وجود ندارد؛ گواهی عدم امکان سازش را برای آن ها صادر می کند.
  • مراجعه به دفاتر ازدواج و طلاق: در مرحله ی آخر زن و شوهر باید به همراه گواهی عدم سازش به در ازدواج و طلاق بروند تا خطبه ی طلاق برای آن ها جاری شود.

بهترین وکیل برای طلاق یک طرفه در تهران و کرج

بهترین وکیل برای طلاق یک طرفه در تهران و کرج

گروه وکلای فروکیل با استفاده از بهترین وکلا در زمینه خانواده میتواند کمک شایانی به شما در این زمینه بکند اگر زوجی میخواهد برای طلاق اعم از توافقی یا طلاق های یک طرفه اقدام بکند. ما میتوانیم در این زمینه به آنها کمک کرده و  با کمترین هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه راهنمایی های لازم را به هر یک از زوجین بدهیم فقط کافیست با شماره های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ – ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷

ارتباط تلفنی گرفته یا به صورت حضوری به آدرس ما در فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید.

تاثیر حضور وکیل در پروندههای طلاق یک طرفه:

طلاق های یک طرفه چه از طرف زوجه و چه از طرف زوج بر خلاف تصور عموم پرونده های پیچیده ای هستند و گاهی بسیار گره میخورد . زیرا برای طلاق شرایطی لازم است و اصولی باید رعایت شود که عموم مردم اغلب موارد اعات کافی در این زمینه ندارند و با اقدامات نادرست پرونده خود را پیچیده تر نیز میکنند. پس پیشنهاد ما به شما این است که از همان ابتدای کار پرونده خود را به وکیل متخصص طلاق در فردیس سپرده و نگران هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه نباشید  تا دچار اشتباه نشده و پرونده تان مسیر اصولی و درست خود را طی کرده و در بازه زمانی کوتاه تری نتیجه دلخواه را دریافت نمایید.

هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه

هزینه وکیل برای طلاق یک طرفه

گروه وکلای فروکیل با  در نظر گرفتن توان مالی موکلین خود با کمترین هزینه این اقدام را به وکالت از موکلین خود انجام میدهد بسیاری از افراد زمانی که تصمیم جدایی میگیرند نگران هزینه ی وکیل برای طلاق یک طرفه هستند ولی گروه وکلای فروکیل حتی این امکان را برای موکلین خود نیز فراهم میکند که به صورت اقساطی حق وکاله را پرداخت کنند. و از بهترین وکلای خانواده در فردیس  با حق الوکاله ی اقساطی بهره ببرند

خلاصه مطلب:

طلا انواع متفاوت دارد که یک نوع آن طلاق های یک طرفه میباشد طلاق های یک طرفه به نسبت طلاهای توافقی مدت زمان بیشتری نیاز دارد و شرایطی دارد که در طلاق توافقی مطرح نیست در طلاق های یک طرفه نیاز به حضور وکیل به شدت احساس میشود . گروه وکلای فروکیل با استفاده از بهترین وکلا در این زمینه خانواده و طلاق و مهریه به شما در این امر یاری خواهند رساند برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل می توانید به صورت حضوری به دفتر وکالت مادر فردیس قریشی شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید یا به صورت تلفنی با شماره‌گیری شماره‌های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط تلفنی بگیرید.

4.8/5 - (21 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

وکیل متخصص حقوقی/ وکلای متخصص پیگیری شکواییه های دادگستری

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد برای افرادی که به دنبال وکیل متخصص هستند که وکیل متخصص چه وکیلی از تخصص او شامل چه مواردی میشود چنین وکیلی را از کجا…

بازدید: 577 نفر
1403/02/05
خواندن این مقاله

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد چه مشکلاتی پیش می آید؟

یکی از مهم‌ترین مباحثی که در بحث ارث و میراث در مورد آن صحبت می‌شود در رابطه با نحوه فروش ماترک می‌باشد که ممکن است خانه باشد یا زمین باشد یا غیر یکی از سوالاتی که همواره…

بازدید: 907 نفر
1402/09/05
خواندن این مقاله

گواهی تجرد چیست؟ آشنایی با کاربرد آن و نحوه دریافت

طبق تعریفی که سازمان ثبت احوال کشور از گواهی تجرد کرده این گونه است که صاحب شناسنامه سابقه ازدواج داشته است یا نداشته است و ازدواج سابق او منجر به جدایی شده بر اثر طلاق یا فسخ…

بازدید: 972 نفر
1402/08/02
خواندن این مقاله

رجوع از هبه به همسر

گروه وکلای فروکیل در ذیل این مقاله سعی در توضیح این نکته دارد که هبه چیست؟ زمانی که مردی به همسرش یا زنی به همسرش مالی را تحت عنوان عقد هبه انتقال میدهد آیا قابل رجوع است؟…

بازدید: 742 نفر
1402/11/24
خواندن این مقاله

مشاوره حقوقی رایگان [۲۴ ساعته] ✓ با بهترین وکلای تهران و کرج ۱۴۰۳

مشاوره حقوقی رایگان ۲۴ ساعته یکی از پرکاربرد ترین خدمات حقوقی مشاوره حقوقی رایگان می باشد گروه وکلای فروکیل در جهت خدمت رسانی به مردم یکی از خدمات اصلی خود را مشاوره حقوقی رایگان قرار داده این…

بازدید: 1161 نفر
1402/11/04
خواندن این مقاله

شکایت کیفری چیست و از چه طریقی این شکایت اتفاق می‌افتد؟

گروه وکلای فروکیل در قالب مقاله سعی در توضیع این نکته به  شما مطالعه کننده محترم دارد که شکایت کیفری چیست؟ و از چه طریقی این شکایت اتفاق می‌افتد مراحل آن چیست؟ آثار این شکایت چیست ؟و…

بازدید: 145 نفر
1403/06/08
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی(۲۰ خط ویژه) 09218529239 09426001202 09426001201