متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد چه مشکلاتی پیش می آید؟

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد
  • 5 آذر 1402
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

یکی از مهم‌ترین مباحثی که در بحث ارث و میراث در مورد آن صحبت می‌شود در رابطه با نحوه فروش ماترک می‌باشد که ممکن است خانه باشد یا زمین باشد یا غیر یکی از سوالاتی که همواره ذهن وراث را به خود مشغول می‌کند این است که اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد چه باید کرد و چه اتفاقی خواهد افتاد ما در این مقاله در مورد این مسئله پاسخ می‌دهیم.

گروه وکلای  فروکیل با استفاده از بهترین وکلا و کارشناسان در زمینه‌های مختلف و همچنین در مبحث ارث پاسخ شما را در این زمینه به صورت کامل خواهند داد برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید به آدرس ما در فردیس شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید. یا با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس تلفنی حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که فردی فوت می‌کند ممکن است اموالی داشته باشد که این اموال به وراث وی به ارث می‌رسد و این ارث ممکن است ملک باشد و وراث به پول حاصل از فروش ملک نیاز داشته باشند در این بین نیاز است که همه وراث برای فروش ملک رضایت داشته باشند چالش در جایی مطرح می‌شود که اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد و در این صورت  چه باید کرد؟ ابتدای کار بهترین اتفاق این است که با گفت و گو و سازش موضوع حل شود این روش بی‌دردسرترین روش ممکن خواهد بود و در مرحله بعدی اگر یکی از وراث در ملک موروثی سکونت داشته باشد و حاضر نباشد که ملک را به دیگر ورثه تحویل بدهد وراث دیگر می‌توانند درخواست خلع ید مشاعی بدهند.

در مورد بعدی اگر بیشتر وراث قصد فروش ملک را داشته باشند و اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد،وراث دیگر می‌توانند از دادگاه تقاضای فروش ملک را داشته باشند سپس دادگاه اقدام به فروش می‌کند و سهم هر کدام را به آنها می‌دهد. برای پاسخ به سوالاتتان در زمینه ارث و میراثمیتوانید با گروه وکلای فروکیل ارتباط بگیرید، برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید به آدرس ما در فردیس شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید. یا با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس تلفنی حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد

اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد، وراث دیگر می‌توانند بفروشند؟

گاهی اوقات ممکن است یکی از ورثه ملکی را که از متوفی به جا مانده ،بفروشد اگر سایر وراث تراضی به این امر نداشته باشند مشکلی پیش نمی‌آید اما زمانی که سایر وراث اعتراض داشته باشند دچار مشکل خواهد شد مشخصا یکی از وراث حق ندارد بدون رضایت سایر وراث ملک را بفروشد و از نظر قانونی دخل و تصرف و حتی فروش ملکی که به صورت شریکی است مجاز نیست و ممنوع است.

سهم هر کدام از ورثه مشخص شده باشد هر یک می‌تواند سهم خودشان را بفروشند حتی اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد به دلیل اینکه آن شخص مالک مقدار سهمی است که به او می‌رسد، به این شرط که ورثه‌ای که قصد فروش ملک را دارد نباید در سهم دیگران دخالت کند و این فروش نباید به  گونه‌ای باشد که در سهم سایر وراث دخل و تصرف می‌شود و مزاحمت ایجاد شود.نکته‌ای که وجود دارد زمانی یکی از ورثه سهم خود را فروخت مالک جدید نمی‌تواند بدون اجازه سایر مالکین تصرف در ملک داشته باشد تا زمانی که ملک هنوز تقسیم نشده است.

گروه وکلای فروکیل با استفاده از بهترین وکلا و کارشناسان درزمینه‌های مختلف و همچنین در مبحث ارث پاسخ شما را در این زمینه به صورت کامل خواهند داد برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید به آدرس ما در فردیس شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید. یا با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس تلفنی حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

 اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد چه باید کرد؟

برای انجام مراحل تقسیم ارث، دادخواست مربوط به خلع ید مشایی و فروش ملک ارثی و تقسیم ارث مادر و اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد در تمام این مراحل حضور یک وکیل متخصص ارث در فردیس به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای اینم رو ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم که با استفاده از  با تجربه‌ترین وکلا زمینه ارث شما را در این امر یاری خواهند کرد.

گروه وکلای فروکیل با استفاده از بهترین وکلا و کارشناسان در زمینه‌های مختلف و همچنین در مبحث ارث پاسخ شما را در این زمینه به صورت کامل خواهند داد برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید به آدرس ما در فردیس شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید. یا با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس تلفنی حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

خلاصه مطلب

اگر در زمینه ارث و میراث دچار مشکل شدید و با سایر وراث به توافق نرسیدید بهترین اقدام این است که با یک وکیل متخصص و یا وکیل مالیات بر ارث در این باره این موضوع صحبت کرده و مشورت بگیرید یا به وی به وکالت دهید. مثلاً اگر یکی از وراث حاضر به فروش نباشد بهترین اقدام این است که شما با یک وکیل مشورت کنید که چه اقدامی انجام دهید و با اطمینان خاطر بیشتری در این مسیر گام بردارید برای این امر ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم.

گروه وکلای فروکیل با استفاده از بهترین وکلا و کارشناسان در زمینه‌های مختلف و همچنین در مبحث ارث پاسخ شما را در این زمینه به صورت کامل خواهند داد برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل شما می‌توانید به آدرس ما در فردیس شمالی نبش خیابان بیست و نهم برج آوین سنتر طبقه ۵ واحد ۵۰۲ مراجعه حضوری نمایید.یا با شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ تماس تلفنی حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان ما دریافت کنید.

4.9/5 - (11 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

قانون جدید ملاقات با فرزند و بررسی شرایط آن برای والدین

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح این نکته دارد که زمانی که به هر دلیلی بین زوجین جدایی به وجود میآید و پدر و مادر طفل در یک منزل مشترک با هم سکونت…

بازدید: 417 نفر
1402/11/19
خواندن این مقاله

نفقه فرزندان چیست و پرداخت آن بر عهده چه کسی است؟

یکی از حقوق فرزندان  بر عهده پدرشان می‌باشد نفقه است . نفقه فرزندان شامل هزینه‌هایی از قبیل خوراک، پوشاک، مسکن ،هزینه‌های متعارف زندگی و.... می‌باشد برای  پرداخت نفقه قاضی بابت تعیین مقدار نفقه فاکتورهایی مثل استطاعت مالی…

بازدید: 688 نفر
1402/07/15
خواندن این مقاله

گروه وکلای کرج با وکلای حاذق و حرفه ای

امروزه چالش‌های حقوقی بسیار گسترده شده و پیچیده گی‌ های زیادی پیدا کرده است و احتیاج به حضور وکیل در اکثر پرونده‌های حقوقی خانواده و..... احساس می‌شود به همین دلیل بسیاری افراد زمانی که دچار چالش و…

بازدید: 233 نفر
1403/02/30
خواندن این مقاله

بهترین وکیل ملکی در تهران با حق وکاله اقساطی

گروه وکلای فروکیل درقالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که اگر دچار چالشی و مشکلی در زمینه ملکی شدید و ساکن تهران بودید یا ملک مورد نظر در تهران بود به تبع دادگاه صالح برای…

بازدید: 247 نفر
1403/02/10
خواندن این مقاله

برای انحصار وراثت کجا برویم و از کجا باید شروع کنیم

بسیاری از افراد در حوزه‌های انحصار وراثت و ارث و میراث سوالاتی دارند که نمی‌دانند برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید به چه شخصی و مراجعه نمایند و اینکه در ذهن شان این سوال ایجاد می‌شود…

بازدید: 313 نفر
1403/01/01
خواندن این مقاله

بهترین مشاوره حقوقی تلفنی خانواده و معرفی آن

گروه وکلای فروکیل در ذیل این مقاله قصد دارد به شما توضیح دهند که چه مباحثی زیر مجموعه حقوق خانواده خواهند بود. حقوق خانواده خود شامل سه بخش مهم است این سه بخش تقسیم می‌شوند به مباحث…

بازدید: 584 نفر
1402/08/25
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239