متشکل از بهترین وکلای تهران و البرز(کرج- فردیس - ملارد) و شهریار باتجربه بسیار بالا

بهترین وکیل ملکی در تهران با حق وکاله اقساطی

بهترین وکیل ملکی در تهران
  • 10 اردیبهشت 1403
  • 6 دقیقه
  • بدون دیدگاه
  • نوشته شده توسط تیم تحریره فروکیل

گروه وکلای فروکیل درقالب این مقاله سعی در توضیح نکته دارد که اگر دچار چالشی و مشکلی در زمینه ملکی شدید و ساکن تهران بودید یا ملک مورد نظر در تهران بود به تبع دادگاه صالح برای رسیدگی به دعاوی ملکی دادگاه تهران خواهد بود. و ممکن است به دنبال بهترین وکیل ملکی در تهران باشید گروه وکلای فروکیل به شما مطالعه کننده محترم بهترین وکیل ملکی در تهران و ویژگی‌های آن را معرفی خواهد کرد تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی یک وکیل پایه یک دادگستری است که در قوانین و مقررات مربوط به اسناد و املاک تسلط کافی دارد. حقوق املاک جز حوزه هایی است که با توجه وجود قوانین مختلف و رویه های قضایی مختلف و اصلاحات مختلف قوانین در طول ده ها سال و تغییراتی که پس از انقلاب ایجاد شد ، بسیار پیچیده و تخصصی محسوب می گردد.

چه پرونده هایی در حیطه تخصص وکیل ملکی است؟

پرونده ها و دعاوی که در حوزه ی تخصصی وکیل ملکی قرار میگیرند اعم است از :

  • پرونده دعوی فروش ملک مشاع
  • پرونده دعوی تخلیه
  • پرونده دعوی الزام به تنظیم سند رسمی
  • پرونده دعوی خلع ید
  • پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰
  • پرونده دعاوی الزام به اخذ گواهی پایان کار
  • پرونده دعوی افراز و تقسیم ملک مشاع
  • دعاوی تنظیم سند رسمی و یا الزام به فک رهن
  • دعاوی الزام به تحویل ملک
  • دعاوی مطالبه خسارت
  • دعاوی درخواست و مطالبه اجرت المثل
  • دعاوی اخذ صورت مجلس تفکیکی در مورد ساختمان هایی که واحدهای جداگانه و یا چندگانه دارند.
  • دعاوی الزام به دریافت پایان کار
  • دعاوی تعدیل اجاره بها
  • دعاوی مرتبط با سرقفلی
  • دعاوی تخلیه در مورد اماکن تجاری مشمول قانون سال ۱۳۵۶
  • دعاوی تخلیه اماکن مسکونی و تجاری مشمول قانون سال ۱۳۷۶
  • دعاوی مرتبط با تخلیه اماکن مسکونی مشمول قانون سال ۱۳۶۲
  • دعاوی ابطال قرارداد
  • دعاوی فسخ قرارداد
  • تمام دعاوی مرتبط با موقوفات خاص و عام
  • دعاوی مطالبه و اخذ اجور معوقه
  • دعاوی مرتبط با حق تجارت و کسب و پیشه
  • دعوی رفع تصرف عدوانی
  • دعوی الزام به فک رهن و سندهای ضمانتی
  • دعوی الزام به فک رهن ملک زمانی مطرح می گردد که راهن، وام و یا دین خود را پرداخت نموده باشد ولی مرتهن اقدامی برای آزاد نمودن ملک مرهونه ننماید. این نوع دعوی در دسته دعاوی ملکی حقوقی قرار می گیرد.

بهترین وکیل ملکی در تهران کیست؟

بهترین وکیل ملکی در تهران کیست؟

بهترین وکیل ملکی در تهران یک شخص خاص نیست به عبارتی بهترین وکیل ملکی وکیلی خواهد بود که در دعاوی ملکی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و تمرکز خود را در حرفه و شغل وکالت در دعاوی ملکی گذاشته است به تبع آن در این زمینه تجربه و سابقه بالایی پیدا خواهد کرد و بهتر از سایر وکلای که به صورت پراکنده فعالیت می‌کنند می‌تواند دعاوی ملکی شما را به نتیجه برساند. به همین منظور ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم که با استفاده از وکلای متخصص در زمینه‌ های مختلفی این امکان را برای شما مراجعه کننده محترم فراهم می‌ کند که از وکیل متخصص در حوزه مورد نظر خود استفاده نمایید. برای ارتباط تلفنی با گروه وکلای فروکیل و اخذ مشاوره تلفنی رایگان شما می‌توانید با شماره‌های ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط تلفنی گرفته و مشاوره شوید.

وظایف بهترین وکیل ملکی در تهران چیست؟

۱. در ابتدای وظایف یک وکیل ملکی باید گفت وکیل ملکی ابتدای امر باید با موکل خود به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط گرفت و از کمیت و کیفیت پرونده وی آگاهی کسب کند.

۲. در مرحله بعدی باید اسناد و مدارک موکل بررسی شود و به استناد آنها در محاکم دادخواست یا شکواییه مطرح شود

۳. طرح دادخواست یا شکواییه به استناد اسناد و مدارک و سایر ادله موکل از دیگر وظایف بهترین وکیل ملکی در تهران می‌باشد.

۴. دفاع از حق و حقوق موکل و شرکت در تمامی جلسات و نگارش لایه‌های تخصصی از وظایف دیگر یک وکیل ملکی می‌باشد.

۵. در نهایت وظیفه اصلی یک وکیل ملکی این است که با تکیه بر دانش و تجربیات خود و با صداقت و وجدان کاری برای احقاق حق موکل خود تلاش خود را به کار گیرد.

ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در تهران

۱.یکی از ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در تهران این است که به صورت تخصصی در حوزه پرونده‌های ملکی فعالیت کند.

۲. از دیگر ویژگی‌های وکیل ملکی توجه وی به صحبت و مستندات پرونده موکل می‌باشد.

۳. صداقت در گفتار و عمل نیز از ویژگی‌های یک وکیل متبحر در زمینه ملکی خواهد بود.

۴.تلاش و پشتکار برای برقراری عدالت و احقاق حق موکل

بهترین وکیل ملکی در تهران با سابقه بالا

زمانی که دچار چالشی در زمینه ملکی می‌شوید قطعاً به دنبال وکیلی هستید که بتواند این چالش را با کمک علم و سابقه بالای خود برای شما حل کند و در تمام مراحل پرونده ‌تان با استفاده از تجربیات و دانش و فن خود در کنار شما باشد و گره مشکلاتتان را به صورت اصولی باز کند. به همین منظور ما به شما گروه وکلای فروکیل را معرفی می‌کنیم که از بهترین و با تجربه‌ ترین وکلا با سابقه‌های بالای ۲۰ سال استفاده کرده تا بتواند به شما در پرونده ملکی تان یاری رساند.

بهترین وکیل ملکی در تهران با حق وکاله اقساطی

بسیاری افراد زمانی که دچار مشکل در زمینه ملکی می‌شوند و از طرفی نگرانی بابت مبلغ بالای حق الوکاله وکیل دارند گروه وکلای فروکیل با در نظر گرفتن توان مالی موکلین خود به صورت اقساطی از آنها حق وکاله دریافت خواهد کرد.

برای ارتباط با گروه وکلای ما می‌توانید به شماره ۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲/۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷ ارتباط تلفنی گرفته و از مشاوره‌های وکلای ما بهره‌مند شوید.

خلاصه مطلب

دعاوی ملکی دعاوی هستند که احتیاج به حضور یک وکیل در کنار شما در پرونده به شدت احساس می‌شود و زمانی که افراد دچار چالش ملکی می‌شوند اولین سوالی که ذهن آنها را مشغول می‌کند می‌توان این سوال باشد که بهترین وکیل ملکی تهران کیست؟ و اگر دچار مشکلی در این زمینه شدیم به چه شخصی مراجعه کنیم؟ گروه وکلای فروکیل با استفاده از وکلای متخصص در زمینه‌های مختلف ملکی ،خانواده ،اداره کار ،کیفری و غیر شما را در این امر یاری خواهد کرد. وکلایی که در زمینه‌های مختلف به صورت تخصصی فعالیت کرده و تمرکز شغلی خود را بر یک زمینه قرار داده‌اند.

برای ارتباط با گروه وکلای فروکیل و اخذ مشاوره رایگان با وکیل متخصص در حوزه پرونده‌تان و دریافت مشاوره تلفنی رایگان با وکیل ملکی یا دریافت مشاوره آنلاین شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۷۹۶۹۳۶۷/۰۹۴۲۶۰۰۱۲۰۲ ارتباط بگیرید.

5/5 - (63 امتیاز)

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

شماره تلفن وکیل در ملارد با سابقه بالا

گروه وکلای فروکیل در قالب این مقاله سعی دارد به شما مطالعه کننده محترم شماره تلفن وکیل درملارد را معرفی نماید در ذیل این مقاله توضیح میدهیم که وکیل پایه یک دادگستری در ملارد چه شخصی است…

بازدید: 485 نفر
1402/10/18
خواندن این مقاله

وکیل طلاق با سابقه و آشنایی با مراحل و هزینه های آن

متاسفانه امروزه مبحث طلاق در جامعه بسیار گسترش پیدا کرده و افراد به دنبال اطلاعات دقیق در مورد طلاق و حاشیه‌های این مبحث و بحث‌ هایی از جمله مهریه و اجرت المثل ایام زوجیت  و نفقه فرزند…

بازدید: 205 نفر
1403/02/29
خواندن این مقاله

منظور از حضانت فرزندان چیست؟

منظور از حضانت فرزندان این است که حضانت  در واقع حق و تکلیفی است که بر عهده پدر و مادر است برای نگهداری و حفاظت از فرزندشان، حال در صورتی که والدین بخواهند جدا از هم زندگی…

بازدید: 686 نفر
1402/07/18
خواندن این مقاله

بهترین وکیل طلاق در فردیس به صورت فوری با فروکیل

هنگامی که زن و شوهر دیگر قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند شاید طلاق بهترین راهکار باشد.  وکیل طلاق در فردیس همیشه توصیه می‌کند تمامی جنبه‌های طلاق و جدایی را در نظر بگیرید و اگر تصمیم خود…

بازدید: 1026 نفر
1402/05/20
خواندن این مقاله

وکیل شکایت از همسایه مزاحم و آشنایی با روند آن

امروزه اکثریت مردم جامعه ساکن آپارتمان‌ها هستند و در مواجهه با همسایگان خود ممکن است دچار چالش‌ها و تنش‌هایی بشوند. گروه وکلای فروکیل در ضمن این مقاله سعی در توزیع و تعریف این دارد که اگر ساکنان…

بازدید: 91 نفر
1403/03/30
خواندن این مقاله

رشوه چیست و مجازات رشوه گیرنده به چه صورت می باشد؟

گروه وکلای  فروکیل در قالب این مقاله سعی در توضیح نکاتی پیرامون بحث رشوه دارد احتمالاً اکثر شما مطالعه کنندگان محترم در مورد جرم رشوه تا حدودی اطلاعات دارید و یا  شنیده‌اید. اما در این مقاله می…

بازدید: 12 نفر
1403/04/15
خواندن این مقاله

سوالات و نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان 09426001202 09197969367 09426001201 09218529239